Boralis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei jeg leier meg en plass hos b-one.net , problemet er bare at jeg ikke får tilgang til denne selv om jeg har brukernavn og passord , når jeg mailer dem blir jeg hennvist til hjelp på deres side. Dette hjelper meg overhode ikke noe jeg ga dem beskjed om men de ser ikke ut til å yte mere hjelp. Er det da noen her som kan prøve å hjelpe , har lastet ned et ftp prog som heter ws_ftp pro men jeg får feilmelding på brukernavnet selv om b-one.net sier jeg har korrekt navn. Synest forresten servicen deres var meget dårlig til en som skal bruke dette for første gang, mulig det er derfor du må forhåndsbetale for et helt år. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Altså: I ws_ftp skriver du inn følgende informasjon når du logger inn? - Bnavn: xxxxx - Passord: xxxxx - Server: ftp.dittdomene.com - Login type: Anonymous - Port: 21 ...og du får opp melding om at bnavn ikke er godtatt? Virker jo utrolig sløvt bra b-one's side om du har fortalt dem dette, og ikke kommer med annet svar. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Har skrevet det nøyaktig som du sier , men den godtar ikke brukernavnet og når jeg kontakter b-one.net hennviser de til hjelp fila på deres side, den hjelper som sagt ikke. Vurderer å kreve pengene tilbake å heller leie hos noen som er litt mer seriøs. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Virker som deres egentlige kundeservice har tatt juleferie, og vikaren lar deg lide for det. Allikevel, om du skulle få det til, er dette ikke holdbart. Var inne på de hjelpesidene deres, står jo nada som en ikke vet fra før av og iallefall ingenting som er relevant i denne sammenhengen. Og når du sier du har gjort det korrekt, så har du jo det da! Er det lenge siden du regga domenet/hotellet? Det kan ofte ta noen dager/ opp til 72 timer før du kommer inn på konto skulle jeg mene. Men er ikke sikkert det er slik hos alle. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 På onsdag eller torsdag og jeg har fått bekreftelse fra dem at det er oppe. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Får du logga inn i cp med samme bnavn og passord? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Vel nå får jeg endelig dette til å funke , etter minst hundre forsøk så kom jeg plutselig gjennom for så og bli nektet adgang selv om jeg ikke hadde forandret noe , så var det å prøve igjen og etter utallige forsøk så plutselig åpnet den seg igjen. Lurer derfor på om b-one.net har laget en feil til meg som de har rettet i stillhet. Men ok det funker nå , men suporten kann jeg ikke skryte av. PS: Takk for at du tok deg tid til å hjelpe , God Jul. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det var da endelig godt! Da har du altså et år på deg til å finne ut hvilken host du skal gå over til når perioden går ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå