Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kollega av fwb ringte og spurte meg om mine "fantasier"

Anbefalte innlegg

Heisann. Litt rar situasjon, men jeg er fly forbanna og lurer på om jeg har god grunn.

Jeg og min fwb har pratet mye om sex og sex vi har lyst til å ha i fremtiden. Jeg kom da med ønsker om hva jeg ville gjøre (ville være litt røff)

Dette er helt normale ting.

Hun var på lønningspils med kollegaene sine i går og utpå kvelden fikk jeg en telefon fra henne, men det var en guttestemme som utga seg for å være faren hennes og lurte på hva jeg ville med disse fantasiene og "dattera". Han nevnte spesifikt noe jeg ville gjøre. (Det er ikke noe sykt, men litt dirty pg vanlig hos mange partnere)

Jeg ble dritsur pg ringte henne etterpå, men hun hadde tydligvis vært på do mens han ringte og hun "visste" ikke hvorfor han da det. Hun "hadde ikke sagt noe"

Hun ble sur på meg og gadd ikke å prate mer. Hun sendte melding om at han hadde visst bare kødda.

For meg er ikke dette greit. Dette er sensitiv informasjon som enten hun har delt, eller så har han sett på chatten vår og etter det brukt hennes mobil, funnet navnet mitt og ringt for så å kødde med meg. Jeg har aldri møtt fyren.

Nå er hun sur på meg fordi jeg ringte masse etter henne for å forlange svar.

Overdriver jeg?

Anonymous poster hash: fd287...20c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorvidt du overdriver kommer litt an på hva slags forhold dere har blitt enige om å ha. Dere er fwb, men det kan innebærer veldig mye med mindre dere blir enig om grensesetting. Har du vært tydelig på at du ønsker å holde "forholdet" deres privat og at ingen skal vite hva som skjer? Snakker du aldri med dine venner om sexen dere har? Er problemet at hun deler info om sexlivet sitt med kompiser og ikke bare venninner? Jeg forstår at du er sur, men ikke ha for store forhåpninger til et fwb forhold, de ender som regel ikke godt. I tillegg høres det ut som at denne fyren som ringte deg er keen på henne og ønsker å ødelegge det dere har. Din reaksjon kan vise til at hans strategi fungerer. Jeg hadde kuttet all kontakt med henne eller snakket med henne om hva privatliv betyr for deg. Det siste du bør gjøre er å ringe masse for da virker du mer eller mindre desperat. Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...