Gå til innhold

cymbian OS

Tart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Symbian er kortfattet et OS som Windows. Du kan laste ned masse programmer til den - i motsetning til MAC, hvis du skjønner. Alle mobiler med Symbian OS er en liten PC, mens resten kan ikke ha flere funksjoner enn det de har fra før av, hvis vi ser bortifra JAVA-spill...

Noe klarere nå?

du mener at man ikke kan laste ned massevis av programmer til mac?

tror nok det der var et temmelig elendig eksempel.. men men.. resten skal jeg vel si meg enig i :) Symbian gjør mye mer ut av mobilen enn hva den ville vært med et proprietært operativsystem, først og fremst pga. muligheten til å laste ned tileggsprogrammer

Lenke til kommentar
Symbian er kortfattet et OS som Windows. Du kan laste ned masse programmer til den - i motsetning til MAC, hvis du skjønner. Alle mobiler med Symbian OS er en liten PC, mens resten kan ikke ha flere funksjoner enn det de har fra før av, hvis vi ser bortifra JAVA-spill...

Noe klarere nå?

du mener at man ikke kan laste ned massevis av programmer til mac?

tror nok det der var et temmelig elendig eksempel.. men men.. resten skal jeg vel si meg enig i :) Symbian gjør mye mer ut av mobilen enn hva den ville vært med et proprietært operativsystem, først og fremst pga. muligheten til å laste ned tileggsprogrammer

Som sagt, så var det svært kortfattet, og det jeg mente, var begrensningen MAC hadde i motsetning til PC. Måtte forklare det lett, og tok da et dårlig eksempel som ikke helt stemmer... Prøvde bare å få fram nyansene ;):thumbup:

Lenke til kommentar
og det jeg mente, var begrensningen MAC hadde i motsetning til PC.

???? Hva er det du fabler om?

Satan så vanskelig du skulle gjøre det for meg.

Det jeg mener, kort og greit, er at en PC har flere muligheter enn en Mac. OK? Med meg så langt? Greit, det jeg ville si.

Mac har mange muligheter, men ikke like mange som PC grunnet kompatibilitet.

Anyway, tilbake til topicet, så er det bare å se en av mine tidligere poster for mer informasjon...

Lenke til kommentar
Det jeg mener, kort og greit, er at en PC har flere muligheter enn en Mac. OK? Med meg så langt? Greit, det jeg ville si.

Mac har mange muligheter, men ikke like mange som PC grunnet kompatibilitet.

Tror vi skjønte hva du mente, jeg gjorde ihvertfall det. Bare synes det var et dårlig eksempel, for mac har nok veldig mange muligheter som ikke pc har. thats all. PC best på noe, MAC best på annet

Lenke til kommentar

Vil det si at en 6600 med Symbian og en P900 med Symbian ser helt like ut på menyer etc?? Går det an å velge å "ikke" ha Symbian også?

Og jeg har fremdeles ikke skjønt hva det vil si når en telefon har Series 60/ 40. Er det series 40 på de fleste nokiatelefoner, mens series 60 kan det også være på andre merkes f.eks siemens og slikt?

Nevn noen "bra" programmer man kan bruke på Symbian som man ikke har mulighet til å laste ned via java.

Lenke til kommentar

alle programmene her er for symbian handango!

du får alt imellom himmel og jord; mp3 spiller, video programm, Navigasjon (gps), fjernkontroll program, spill, excell/word programmer, internett programm (opera), pc fjernstyring, radio, ordbok (mange mange språk!), klokkeprogramm ++ mye mer som jeg ikke kommer på i farten

må si at noen psiloc pc'er har symbian også ;) (psiloc står bak bla. TotalIRremote)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...