Tart Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hva er Cymbian OS til nokia 6600??? Mange skryter sånn over at denne "geniale" tlf har det men hva er det?????? Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Symbian OS er et operatvissystem... Symbian OS finner du også på 3650, 3660, Siemens SX 1, NGage. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Operativsystemet de bruker, akkurat som windows på pc`r! Istedetfor vanlig nokia os. Skjønner? Lenke til kommentar
Tart Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 aha skjøøner takker Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 står nok endel klokt på: www.symbian.com Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Symbian OS finner du også på 3650, 3660, Siemens SX 1, NGage. Og Nokia 7650 og SonyE P800/P900. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 dere glemte.....SENDO X!!!! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Symbian er kortfattet et OS som Windows. Du kan laste ned masse programmer til den - i motsetning til MAC, hvis du skjønner. Alle mobiler med Symbian OS er en liten PC, mens resten kan ikke ha flere funksjoner enn det de har fra før av, hvis vi ser bortifra JAVA-spill... Noe klarere nå? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Symbian er kortfattet et OS som Windows. Du kan laste ned masse programmer til den - i motsetning til MAC, hvis du skjønner. Alle mobiler med Symbian OS er en liten PC, mens resten kan ikke ha flere funksjoner enn det de har fra før av, hvis vi ser bortifra JAVA-spill... Noe klarere nå? du mener at man ikke kan laste ned massevis av programmer til mac? tror nok det der var et temmelig elendig eksempel.. men men.. resten skal jeg vel si meg enig i Symbian gjør mye mer ut av mobilen enn hva den ville vært med et proprietært operativsystem, først og fremst pga. muligheten til å laste ned tileggsprogrammer Lenke til kommentar
TMH Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Symbian OS er det beste operativsystemet til mobiler! p800 og p900 bruker dette + mange andre telefoner Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Symbian er kortfattet et OS som Windows. Du kan laste ned masse programmer til den - i motsetning til MAC, hvis du skjønner. Alle mobiler med Symbian OS er en liten PC, mens resten kan ikke ha flere funksjoner enn det de har fra før av, hvis vi ser bortifra JAVA-spill... Noe klarere nå? du mener at man ikke kan laste ned massevis av programmer til mac? tror nok det der var et temmelig elendig eksempel.. men men.. resten skal jeg vel si meg enig i Symbian gjør mye mer ut av mobilen enn hva den ville vært med et proprietært operativsystem, først og fremst pga. muligheten til å laste ned tileggsprogrammer Som sagt, så var det svært kortfattet, og det jeg mente, var begrensningen MAC hadde i motsetning til PC. Måtte forklare det lett, og tok da et dårlig eksempel som ikke helt stemmer... Prøvde bare å få fram nyansene Lenke til kommentar
palandw Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) og det jeg mente, var begrensningen MAC hadde i motsetning til PC. ???? Hva er det du fabler om? Endret 16. desember 2003 av palandw Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 og det jeg mente, var begrensningen MAC hadde i motsetning til PC. ???? Hva er det du fabler om? Satan så vanskelig du skulle gjøre det for meg. Det jeg mener, kort og greit, er at en PC har flere muligheter enn en Mac. OK? Med meg så langt? Greit, det jeg ville si. Mac har mange muligheter, men ikke like mange som PC grunnet kompatibilitet. Anyway, tilbake til topicet, så er det bare å se en av mine tidligere poster for mer informasjon... Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det jeg mener, kort og greit, er at en PC har flere muligheter enn en Mac. OK? Med meg så langt? Greit, det jeg ville si. Mac har mange muligheter, men ikke like mange som PC grunnet kompatibilitet. Tror vi skjønte hva du mente, jeg gjorde ihvertfall det. Bare synes det var et dårlig eksempel, for mac har nok veldig mange muligheter som ikke pc har. thats all. PC best på noe, MAC best på annet Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 mac til bilder og video, pc til surfing og spill mac pc'ene er jævlig gode men det finnes lite programmer til den, men til pc finnes det en "haug"... har aldri sett noen program til mac untatt på "epplehuset" som forhandler mac Lenke til kommentar
caluna Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Vil det si at en 6600 med Symbian og en P900 med Symbian ser helt like ut på menyer etc?? Går det an å velge å "ikke" ha Symbian også? Og jeg har fremdeles ikke skjønt hva det vil si når en telefon har Series 60/ 40. Er det series 40 på de fleste nokiatelefoner, mens series 60 kan det også være på andre merkes f.eks siemens og slikt? Nevn noen "bra" programmer man kan bruke på Symbian som man ikke har mulighet til å laste ned via java. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 alle programmene her er for symbian handango! du får alt imellom himmel og jord; mp3 spiller, video programm, Navigasjon (gps), fjernkontroll program, spill, excell/word programmer, internett programm (opera), pc fjernstyring, radio, ordbok (mange mange språk!), klokkeprogramm ++ mye mer som jeg ikke kommer på i farten må si at noen psiloc pc'er har symbian også (psiloc står bak bla. TotalIRremote) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 OS= Operatør System (sikkert ikke den første som sier) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå