Dubious Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Ute på bygda? Ja, vil ikke bo nær folk, både for min del og for deres 2 Lenke til kommentar
kehajiyafu Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Ja, vil ikke bo nær folk, både for min del og for deres I utgangspunktet ville jeg hatt samme holdning, men følgende to økonomiske poenger gjør at jeg er nødt til å fravike: 1) Hus på bygda øker neppe særlig i verdi (i motsetning til hus i mange byer). 2) Vi har en svært gunstig ordning i Norge som går ut på at du kan innrede hybelleiligheter tilknyttet eneboligen din (f.eks i sokkel eller i tilknytning til garasjebygg) og tjene gode penger helt skattefritt (under visse betingelser). Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 En leilighet i nærheten av en studieplass. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 (endret) Hvis de utelukkende skulle vært brukt til å investere i selskaper, varer, valuta osv., ville jeg valgt den nye cannabis-drikken som er i utvikling. Selskaper som utvikler det. Ville også analysert og spekulert i kakaomarkedet, siden jeg har en genuin interesse for det. Har sett mye på Bloomberg i det siste ^^ Kjekt å ha på i bakgrunnen når man gjør andre ting. https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-08-24/diageo-in-talks-with-three-canadian-weed-producers-bnn-says Ville prøvd å få kjøpt noen prøver eller noe før jeg investerte. Lurer på smaken. Endret 24. august 2018 av Taurean 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 1) Hus på bygda øker neppe særlig i verdi (i motsetning til hus i mange byer). Kommer helt an på hvor langt ut du flytter Mye på bygda som er like dyrt og dyrere enn det en finner i byen Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Mikrobryggeri... Om man er like øltørst som meg, så tjener du det inn igjen på no time Overskudd kan man selge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 (endret) Uten reklame fra Ordo Rosarius Equilibrio så tror jeg drømmen vil gå til helvete. Sånn som resten vil forgå. Endret 24. august 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå