Furyon Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Hei, er på utkikk etter ny stol. Er ca 1,71m og ca 70kg (Middels bygd). Har sett på mange forskjellige typer, men greier egentlig ikke å bestemme meg. Hva har dere å anbefale? Er ikke nødt å være typisk gaming stol. Skal brukes til PC spilling med et skrivebord. Prisklasse opp til 4k. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 (endret) Ikea Markus. Kan man stille "armlene" på denne? Nei... Derfor har jeg modda den, for å få "armlene" til rett høyde. Greitt å tenke på. Ellers er den god å sitte i. Endret 23. august 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Hvordan har du moddet den? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Hvordan har du moddet den? Lagd armlene større med armaflex. Nå er de myke og litt høyere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Sitter i en Markus selv, og armlenene er tatt av for leeeenge siden. De er noe dritt, enkelt nok. IKEA har kommet med en ny stol nå da. Ligner på Markus, men med noen forandringer. Armlenene ser litt bedre ut? Fortsatt ikke justerbare, menmen, IKEA. https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99275632/ Lenke til kommentar
ikek Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Jeg har en Volmar kontorstol fra ikea i skinn som har holdt seg overraskende bra (5 år + tror jeg). Den er utgått modell nå og kom i skinn eller stoff. Jeg valgte skinn, mer slitesterkt synes jeg. Så jeg hadde ikke vært redd for å prøve en ny fra ikea. Et alternativ er Stressless kontorstol. En dag blir det en slik. Dessverre litt over budsjett, fra rundt 8k når jeg sjekket for noen år siden. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Skal sies at mange gamingstoler til 2-3000kr er VELDIG gode å sitte i. En god grunn for det er at man kan justere armlene, hvis man bruker de da. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Gå å test stoler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå