Unglar Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har nå siden mein på www.1asphost.com Men denne siden er fryktelig treig, og serveren er ofte nede. Er det noen som vet om noen bra hostingsider som er gratise og har støtte for asp. Det er veldig viktig at den har støtte for asp. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Pass deg for PT ; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=181750&hl= Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg vet det har vert mange lignende poster i det siste, og jeg har lest gjennom alle, men ingen andre om handler hosting med asp. Noe som er essensielt for meg. Ellers så får jeg bar beklage hvis det irriterer noen veldig, men kanskje noen vet om noen gode sider med asp, d har jo tross alt noe med webdesign å gjøre, bittelitt... kanskje Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Pass deg for PT ;http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=181750&hl= Jepp d har jo tross alt noe med webdesign å gjøre, bittelitt... kanskje Nei. *rapportert* Endret 16. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 d har jo tross alt noe med webdesign å gjøre, bittelitt... kanskje Nei. *rapportert* hehe, får søke om å bli moderator med ansvar for å stenge upassende tråder PT Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 er d ingen som har noe å si angående topic, jeg har forstått at dere ikke likjer tråden, men det ville vært fint om noen viste om en bra host Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Her tror jeg vil passe bedre å spørre om dette (var det nærmeste jeg kom). Du vil nok få flere svar også. Endret 16. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Feilpostet og stenges, hører hjemme i Internett og nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg