johna Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hau,, Har nå sagt opp Telenor adsl abb. mitt. Skal flytte så jeg skal ha fetere og bedre linje, og ikke minst annen operatør. Men jeg sitter jo her med et modem til overs, det er min eiendom. Fins det egentlig noen adsl tilbyder som kan levere uten et modem, slik at jeg får en billigere etablering? Eller er det noen som trenger et? Hva skal jeg gjøre med det hvis jeg blir sittende med 2? hmm,, Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Hos noen leverandører må du kjøpe/leie modem, så ta vare på det Greit å ha ett i reserve også... Endret 16. desember 2003 av IceCool Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 selg det på qxl.no eller andre plasser. sikkert noen som vil kjøpe ett billig dsl-modem. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Trodde Telenor eide det modemet en fikk med ADSL abonnementet. Har et liggende selv, etter at jeg byttet leverandør, som Telenor sa de skulle ha tilbake. De har imidlertid ikke sendt meg noe info om hvor det skal, noe de sa de skulle gjøre, og nå har det gått et år. De har vel rota bort papirene da? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har en haug med ISDN bokser og ADSL modemer heh de har aldri etterlyst noe av utstyret noen steder og ikke har jeg betalt for det heller...sikkert blitt utgåtte modeller under bindings tider og sånnt. Lenke til kommentar
johna Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Hva er et slikt modem verd da? Det er vell ganske dyrt egentlig... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hadde vært kjekt om ngt glemte cisco-routerne de deler ut til folk... Lenke til kommentar
Taita Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det er vel ikke noe selvfølgelighet at det følger modem med abbonementet mer, jeg signa et i novemeber og måtte kjøpe modem.. Lenke til kommentar
BanjoBjarne Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hva er et slikt modem verd da? Det er vell ganske dyrt egentlig... 3-500,- sånn ca. for et nytt et. Lenke til kommentar
Fortius Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Modemet er Telenors eiendom, men de ønsker det nok ikke tilbake av den enkle grunn at det sansynligvis vil koste dem mer å verifisere at det fremdeles er ok, for så og lag en ny 'pakke' som de skal sende ut til en ny kunde. Sitter selv med en god del utstyr fra tidligere ISP'er, bla Telenor sitt Alcatel ADSL modem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå