AfterGlow Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Assassin's Creed tar «ferie» neste år Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 På tide kanskje de kan komme med et nytt spill konsept snart? de har drivi med de samma halv kjedlige spilla i årevis! Kanskje et nytt Migth and Magic spill eller noe helt nytt!! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Gjerne mer Assassin's Creed for meg! Men, de kan gjerne ta pause, ja.. Trenger ikke hvert år. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Passer meg bra. Får en 0-åring ved nyttår, så blir ikke tid til spilling med det første etter det. Satser på null spill jeg vil ha til neste år Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Næmmen! Skal de faktisk bruke mer enn et par måneder på å reskinne neste spill i serien? Jøss. Håper hele Ubisoft tar ferie på permanent basis. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Har fortsatt ikke tadd meg tiden til å spille gjennom Origins enda så har fortsatt det til gode før jeg vurderer å kjøpe Odyssey. Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Næmmen! Skal de faktisk bruke mer enn et par måneder på å reskinne neste spill i serien? Jøss. Håper hele Ubisoft tar ferie på permanent basis. For noen latterlige utsagn! Du kan jo heller bare la være å kjøpe spillene siden du irriterer deg så mye over de. Sarkasmen hjelper i hvert fall ikke! Dette er verken konstruktivt eller særlig voksen tankegang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå