Gå til innhold

[Løst] Innholdet er skjult på låseskjerm Huawei P

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt en Huawei P, der alt innholdet på låseskjermen min nå vises som skjult. Meldinger, epost og alt mottas med push-varsler, men på låseskjermen vises det typisk som "Melding" med underteksten: "Innholdet er skjult".

Instillinger / apper og varsler / varselbehandling / meldinger  - her er både tillatt varsler aktivert, og låseskjermvarslinger står på "skjerm" og ikke "skjul varslingsinnhold".

Vet dere hvordan jeg kan få vist innholdet på låst skjerm?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Gå til innstillinger og søk varselbehandling, tror du da vil få opp flere steder som evt. kan endre dette. Man skulle tro du har gjort riktig i beskrivelsen du ga, men med Huawei ligger ofte nesten like innstillinger flere steder som overstyrer hverandre.

Selv får jeg ikke antall nye snap på selve snap-ikonet, men kun i øverste statuslinje. 

Tusen takk for svar!

Det må sikkert være noe som overstyrer et sted ja, men jeg har ikke funnet ut hvor. Har sett en del rundt i menyene uten å finne noe mer.

Bildene viser hvordan det ser ut for alle appene her. Det er under instillinger / apper og varsler / varselbehandling.

Har dere noen tips til andre steder dette kan være?

post-470158-0-81131400-1535096181_thumb.jpg

post-470158-0-04309200-1535096195_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...