jag Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei Har fått oppdstet spillet i XP, men når jeg skal registrere meg finner den ikke sida det gjøres på. Har leita gjennom det meste av ea sine sider, men finner ingenting om NFS:PU online. Har en konto som jeg har brukt for et par år siden, men husker ikke brukernavn/passord. Er det noen som kan hjelpe meg å komme online? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 den gangen jeg og en kompis skulle spille det online trengte man ikke å registrere seg så vidt jeg erindrer, sikker på at du trenger det? Lenke til kommentar
jag Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Måtte det sist gang jeg var online, må logge på en server i spill menyen. Får ta en ny tur innom ea sine sider og se om jeg finner ut noe mer. Lenke til kommentar
jag Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Nå har jeg søkt og søkt for å finne noen svar på problemene mine. Hvordan er det dere spiller andre bilspill fra EA online? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 installer nyeste versjon av gamespy Lenke til kommentar
jag Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Prøvde å installere Gamespy, men fant til slutt ut at spillet ikke støttes. Eneste spill i NFS serien var HP2. Flere idèer? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 EA har jo ikke verdens beste support, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå