Pr1ncess Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Trenger nye hovedlykter, mine er så og si ødelagte av kondens nå. Tenkte å bestille fra autodeler. 1. Men når jeg skriver inn reg.nr på min bil så kommer det opp at den e fra 2004 og oppover.. Den typen er jo fra 2005 og oppover.. Just a honest mistake eller? Jeg vil jo ikke ha feil del.. Resten står riktig. At det er en E90, 320i, 150hk osv.. 2. ZKW eller Valeo.. Har det noe betydning hva jeg velger? Valeo er alltid litt dyrere enn ZKW har jeg lagt merke til. 3. Med eller uten elektrisk høydejustering av lys? Høres litt fancy ut for en så "gammel" bil, men kan det hende at jeg har elektrisk på min? Jeg har halogen btw, ikke xenon. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Varenr: 1216082DIEDERICHS Hovedlyskaster høyre, H7 / H7Som kommer opp som nr. 2 ved søk på autodeler skal være kompatibel med din bil i.h.t skruvat på søk via BMW sitt OEM-nummer. Endret 22. august 2018 av vidor Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 22. august 2018 Forfatter Del Skrevet 22. august 2018 Varenr: 1216082 DIEDERICHS Hovedlyskaster høyre, H7 / H7 Som kommer opp som nr. 2 ved søk på autodeler skal være kompatibel med din bil i.h.t skruvat på søk via BMW sitt OEM-nummer. Åh, så herlig! Enkelt og greit! Tusen takk for hjelpen! :-D Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Sjekk om du ikke kan bore et dreneringshull i bunn av lampen, så kondensvannet har en plass å forsvinne. Et annet alternativ er å putte lampene i stekeovnen på 60-80 grader i ti min og ta av glasset for så å fuge dette på nytt. Evt kjøpe brykte lykter hos bilopphuggeri. Lenke til kommentar
W211 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Kan muligens redde de eksisterende lampene dine med disse: https://www.9rds.no/collections/mot-fuktighet-i-lyktene/products/2x-bolt-on-breathers-mot-fuktighet Vi monterer dette på alle lykter vi skifter og selger til kunder. Har fungert bra hittil Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 27. august 2018 Forfatter Del Skrevet 27. august 2018 Dere aner ikke hvordan de ser ut .. Det dekslet som er i hjulbuen for beskyttelse av lykten mot vann/skitt er borte + selve dekslet bak på lykta på ene siden har vært borte lenge tror jeg.. Så det er helt slitt bak på ene lykta, ingen pærer fungerer lengre.. Så jeg må bare bytte alt. Har kun grøft lys som kjørelys, og det er ikke nok på vinteren gitt Har også sjekket pris hos opphuggeri, prisen på brukte, matte (slitt) lykter her er 1800,-.. Fant meg nye til 1100,- Logikken? No idea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå