Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Kan vel være begge deler? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Min side er for øyeblikket nede pga for mye trafikk. Jeg har nå oppgradert slik at jeg kan få fri trafikk til siden så den ikke blir "fryset". Håper at siden er oppe igjen om maks 2 døgn. Jeg har også lagt til inn flere themes til 6600 på siden min. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Tror det er best med notater. Ikke sikkert at printere tar i mot visittkort. Det som er fint med prinere er at de ikke flytter seg så fort slik at man har bedre tid på seg. Noen vil ha passord men fordi folk er late/ikke vet bedre så er passordet ofte bare standard passordet som vanligvis er noe lett (0000 el 1234) Endret 17. desember 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvordan kan man vite at det er en printer a? må man gjette seg til det ved navnet eller heter de no sånt som HP890 eller CANONi550 eller no? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Folk gidder ikke eller klarer ikke å forandre på oppsettet. Da heter den ofte bare modellnavnet. Bare se på telefonene man finner, 90% heter det samme som modellen. ( Nokia 6600 , 6310i, T610 osv) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Så en som hadde navnet sin mobil som Samsung E700! :!: Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Men når det gjelder printere?! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Folk gidder ikke eller klarer ikke å forandre på oppsettet. Da heter den ofte bare modellnavnet Var printere jeg pratet om, brukte bare et eksemple fra telefonverdenen. Det er tross alt der man klarer å bluejacke mest Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Da var siden min oppe igjen. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Kan man bluejacke en N6600?? Hvordan kan man isåfall gjøre det, med tanke på at dersom noen prøver å kople seg opp til min tlf, så må jeg godta oppkoplingen. Finnes det en funksjon i tlf som gjør at man automatisk godtar alle forespørsler? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hmm... Er vel bare å gjøre vanlige måten det. Gå inn på visitkortet og velge send og bluetooth så søker den etter andre. Har noen prøvd å bluejacke deg siden du har måttet godta oppkoplingen? De jeg bluejacker mottar visitkortet automatisk uten å måtte godta noen ting. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Ok, det er godt mulig det fungerer sånn. Har verken blitt bluejacket eller bluejacket andre, men jeg har sendt mp3'r via BT mellom 2 6600'r, og da måtte tlf "parres" før overføringen kunne starte.... Kanskje det ikke trenges ved kontakter/notater,... Edit: Går man inn på BT-menyen, så får man jo som valg å kunne autorisere kjente enheter (enheter man har vært "parret" med før)... Så slipper man alt det dere passord styret... Endret 17. desember 2003 av Straydog Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Du skal ikke "parre" når du bluejacker. Du gjør bare det jeg gjør så skal det funke fint. Jeg bruker sjøl en 6600. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Åhh-ki "Funke fint".... *hehe* Edit: "Parre" kan man gjøre etter at man har funnet ut at den du bluejack'a var en fin dame Endret 17. desember 2003 av Straydog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå