TMB Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg har koblet sammen Coop og Circle K Extra for å få 45 øre rabatt per liter. Dersom jeg betaler med Circle K MasterCard, får jeg da 45 + 35 = 80 øre rabatt? Noen som vet? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Nei, Coop-rabatten gjelder såvidt jeg husker bare hvis du betaler med debetkort. 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Svaret står under betingelsene hos Coop: Medlemsbonusen kan ikke kombineres med andre rabatter 1 Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Ikke et svar på spørsmålet men kombinasjonen Trumf-kort og Shell Mastercard funker på enkelte Shell-stasjoner. Kombinasjonen Trumf-kort og kredittkort (f.eks Cresco som gir 3% på bensinstasjon) funker på alle stasjonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Svaret står under betingelsene hos Coop: Medlemsbonusen kan ikke kombineres med andre rabatter Jeg har koblet mitt COOP-medlemskap til Circle K EXTRA Club, og lagt dette på mitt DNB MasterCard. Da får jeg 45 øre/l i rabatt (første måneden 75 øre/l), og samtidig 3 % kickback på bensin fra DNB. Tror jeg. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg har koblet mitt COOP-medlemskap til Circle K EXTRA Club, og lagt dette på mitt DNB MasterCard. Da får jeg 45 øre/l i rabatt (første måneden 75 øre/l), og samtidig 3 % kickback på bensin fra DNB. Tror jeg. DnB gir avslag på regningen, ikke kickback. Men det er 3% ja (4% hvis du er saga eller pb-kunde). Tror dog det gjelder alt du får på bensinstasjonen, og ikke bare bensin. Gjelder også i utlandet. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg har koblet sammen Coop og Circle K Extra for å få 45 øre rabatt per liter. Dersom jeg betaler med Circle K MasterCard, får jeg da 45 + 35 = 80 øre rabatt? Noen som vet? Nei, men du kan koble sammen annet kort som gir bonus/ rabatt og kombinere det med coop rabatten. Eks. 365Privat, COOP sitt MasterCard, Amex, DNB MasterCard med drivstoffrabatt osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå