AnonymDiskusjon Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hei, har noen tips til ikke-verbale "safety words" når dama har tape over munnen? Hva kan være en lett gjenkjennelig nødstopp? Anonymous poster hash: 2b0e2...b1a Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 En måte er å la sub-en holde noe i hånda. En ball, et nøkkelknippe eller noe annet. Hvis sub-en da slipper dette i gulvet er det det samme som å si rødt. 4 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Det å slippe ting som man holder i gulvet bør i første omgang tolkes som "rosa", ergo stopp lek og sjekk hva som er galt. Kan være så enkelt som at trenger å drikke, gjør noe annet, liten pustepause etc før man fortsetter. Så holder den underdanige noe i hånden og er kneblet og slipper/mister gjenstanden i gulvet så spør, er det noe galt, rister hun/han på hodet så spør, mistet du den bare? om nikk så sjekk også hendene om de er "dovne"(spør) og sjekk om hvite/"lilla" i fargen, veldig svette eller kalde. Min kone ble bundet opp og knebblet ikke så lenge etter at vi møttes første gang, er 20 år siden. Hun fikk ett nøkkelknipe i hendene når hennes hender var bundet med tau bak ryggen. Hun mistet dem i gulvet etter en stund og jeg spurte om noe er galt og fikk ett rist på hodet, men for sikkerhetskyld tok jeg å kneppet opp knebelen. Hun hadde ett harness på seg med en lærpad som stakk inn i munnen og kunne bare dras av med 4 knapper. Spurte henne og hun sa at hendene var litt dovne, sjekket og vi avbrøt videre bondage der og da pga at jeg oppdaget at hendene hennes kunne trenge en pause. Vi fortsatte med annen lek da. Ett annet tips til ikke verbalt kodeord/safeword er å nynne på en melodi. Om subben nynner på enten en fast avtalt melodi eller bare tar en sang eller til og med bare lager en melodi. Så sjekk om det er noe galt og finn ut om lek må avbrytes eller om det er noe som bare må justeres. 1 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Ett annet tips til ikke verbalt kodeord/safeword er å nynne på en melodi. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 @sutekh - trikset er at den Dominante blir varslet, ikke hvordan. Hva som fungerer for hver enkelt er opp til de selv å avgjøre! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Tankerekken started med noe sånt som "Hm, et effektivt safe word må jo være noe som totalt dreper stemningen", og resten av ressonnementet fulgte helt av seg selv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg