Harald Brombach (digi.no) Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Kaller påstandene for «vilt misvisende».Google avviser rapport om massiv datainnsamling 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Det jeg har lest av rapporten til nå ser ut til å stemme. At Google ikke liker det er ikke spesielt overraskende. I dagens IT- og telemetribaserte samfunn kan du vel være enten lykkelig naiv eller dypt bekymret. Det er ikke så mye i mellom de ytterpunktene. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) - Denne rapporten er bestilt av... Ad hominem, much? Endret 22. august 2018 av tommyb Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 - Denne rapporten er bestilt av... Ad hominem, much? Tja... Det er litt legitimitet i det. Stoler du på en rapport bestilt av tobakksindustrien som sier at moderat røyking er helt ufarlig? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 (endret) Tja... Det er litt legitimitet i det. Stoler du på en rapport bestilt av tobakksindustrien som sier at moderat røyking er helt ufarlig? Nei, men dersom det kommer en rapport bestilt av tobakksindustrien som sier at moderat røyking er ufarlig, forventer jeg at noen snakker om innholdet i rapporten og ikke utelukkende om hvem som bestilte den. Spesielt når de kaller påstandene "vilt misvisende" så skal det komme med begrunnelse eller minimum et eksempel. Jeg tror gjerne på at det er feil i et bestillingsverk, men hvis de ikke klarer finne noen feil verd å snakke om og bare angriper bestilleren, hvem er det egentlig som skal være den troverdige parten da? Endret 23. august 2018 av tommyb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå