Quixylados Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Jeg har appen for bankid Som heter engangskode. Men jeg kan verken logge inn på vipps eller bankid på mobil fordi at når jeg går ut for å godkjenne bankid så har appen gått tilbake til start igjen. Hva kan jeg gjøre? Edit: Sparebank 1 Altså Endret 22. august 2018 av Quixylados Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Engangskode og BankID på mobil er 2 forskjellige ting. BankID på mobil må aktiveres via nettbank. Lenke til kommentar
Karl Andreas Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Først må man sette i gang Bank ID via nettbanken Sparebank1 sin side. Så gå til Vipps, og få den godkjennt via BankId. Du kan velge om bankkortet skal belastes eller bankkontoen din. I løpet av saken får du dlere engangskoder så godt jeg husker. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Hei! Har prøvd å skanne regninger via Vipps, men den tar ikke bilde. Har en Sony Compact 2. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå