AfterGlow Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Slik fungerer det nye kompani-systemet i Battlefield V Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Selve systemet ser kult ut, jeg er bare skeptisk til all denne moddingen av karakterer som går veldig utenfor historisk korrekthet. Spillerne online kommer til å se ut som karakterer i Cyperpunk 2077. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Selve systemet ser kult ut, jeg er bare skeptisk til all denne moddingen av karakterer som går veldig utenfor historisk korrekthet. Spillerne online kommer til å se ut som karakterer i Cyperpunk 2077. Ønsker jeg en historisk korrekt avhandling, så er ikke et spill det første jeg går til. ^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Ønsker jeg en historisk korrekt avhandling, så er ikke et spill det første jeg går til. ^^ Selvfølgelig ikke (spesielt ikke Battlefield), og det er heller ikke det jeg skrev. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Denne diskusjonen ble forsåvidt tatt i BFV tråden til en viss grad. Jeg er positiv enn så lenge. Forutsatt at det generelt er tidsriktige klær og farger man kan ha på. flere typer uniform, skinnjakker, luer, briller, gassmasker. etc etc. Kommer det slike skins som finnes i CS eller Gears of war Rosa, turkis prikkete neon greier så ødelegger det veldig mye imo. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Jepp, helt enig. Er litt det jeg redd for, synes det kan være litt ødeleggende om det dras langt. Ellers er jeg veldig positiv til historiske friheter, ellers hadde det blitt et fryktelig annerledes og kjedelig spill. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Selve systemet ser kult ut, jeg er bare skeptisk til all denne moddingen av karakterer som går veldig utenfor historisk korrekthet. Spillerne online kommer til å se ut som karakterer i Cyperpunk 2077. Du har en egen knapp i innstillingene hvor du kan slå av custom characters. Hva gjelder historisk korrekt, så var der soldater med sverd, pil og bue, kvinner med proteser, blå ansiktsmaling, mohawks, etc. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Tillater meg å stille et dumt spørsmål eller to. Av teksten ser det ut til at dette gjelder singleplayer, men av vid'en ser det tidvis multiplayer eller skirmish ut. Er det slik singleplayer i BV er? Altså multiplayeraktig og ikke scriptet/storydriven? Endret 22. august 2018 av maanemann Lenke til kommentar
Iki Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Tillater meg å stille et dumt spørsmål eller to. Av teksten ser det ut til at dette gjelder singleplayer, men av vid'en ser det tidvis multiplayer eller skirmish ut. Er det slik singleplayer i BV er? Altså multiplayeraktig og ikke scriptet/storydriven? Videoen viser iallefall multiplayer. Single player pleier å være mer som i vanlige spill, hvor man har en karakter man følger gjennom et story mission. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Du har en egen knapp i innstillingene hvor du kan slå av custom characters. Dette var vel bare rykter? har du evt kilde som bekrefter det? 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Videoen viser iallefall multiplayer. Single player pleier å være mer som i vanlige spill, hvor man har en karakter man følger gjennom et story mission. Så er da kompani-systemet en multiplayer ting? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Det er basically bare dine custom soldiers. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Det er basically bare dine custom soldiers. Ah ok takk! leste det som (og ikke minst håpet på) en squad mulighet med klasser i singleplayer ala Rainbow Six eller Ghost Recon (bare uten det taktiske kartet på forhånd). Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Uff... er så splittet på dette spillet... Jeg har nå klart å hypet meg selv opp på dette spillet så fall høyden er stor, også har jeg en boikott på EA som jeg nå vurderer å bryte for 1. gang på ei år rekke. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Er jo bare å prøve beta gratis. Så evt ta en måned med ea access om du vil teste fullversjonen. koster ikke mange kronene, Om spillet er bra og EA bidrar til noe positivt med free dlc etc så burde jo det støttes slik at de ser at dette var rette veien å gå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå