Gå til innhold

Trackmania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med utvikler/utgiver? Høres rart ut, spør du meg. Sikker på at du har skrevet inn nøkkelen riktig?

(hvis du mot formodning prøver å få hjelp til warez-utgaven, kan jeg opplyse deg om at spillet ennå ikke er cracket, selv om noen franske halvhjerner har sluppet det, og man får visstnok tak i det via ymse P2P-program)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare for å gjøre det her med nøkler helt klart: Det er to ulike nøkler - en på en klisterlapp på innsiden av esken (like over der cd-platen ligger), som du skal bruke når du registrerer deg på nettet. Så er det en på det papirarket som heter "Install & First Launch". Det er den du skal bruke når du kjører spillet for første gang.

Hvis du gjør alt riktig, og spillet likevel lager problemer, bør du kontakte Digital Jesters. Hvis ikke de kan hjelpe, må du nok dessverre enten returnere spillet eller vente til det eventuelt kommer en no-cd patch (crack).

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Jeg strevde lenge med samme problemet. Spillet ba om nøkkel, jeg tastet inn nøkkelen jeg fant på innsiden av coveret, og fikk feilmelding.

Etter en stund oppdaget jeg at nøkkelen jeg tastet egentlig skal brukes til å aktivere online-spilling. Installasjonsnøkkelen finnes på et eget papir sammen med manualen.

Lenke til kommentar
Når kommer no-cd patch (crack) ???  :dontgetit: Tålmodig fordi vil ikke ha cd-en inn hver gang jeg spiller.

Du kan lage et image av plata de. Tror ikke du trenger cd`en i da.

(Vis du har plass :devil: )

Det er vel akkurat her problemet med kopibeskyttelsen sparker inn. Tror neppe du vil klare å lage en valid image, men lykke til...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du kan lage et image av plata de. Tror ikke du trenger cd`en i da.

(Vis du har plass   :devil: )

Niks. Trackmania har Starforce3, er ikke sjans i helheim for å få laget fungerende 1:1 kopi av det.

Ehm? Jeg har iso fil med no cd crack, funker fint det.

(ikke warez)

Foresten, hva er 1:1 kopi? Helt identiske kopier eller noe sånt?

Endret av eXploid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...