Schreiber Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Akkurat det synes jeg Settlers 7 gjorde en interessant vri på: man trengte ikke gå for militærmakt for å ta over. Man kunne, passivt og fredelig, ta over land ved å sende ut delegasjoner med munker. Har ikke spilt Settlers 7, så har ikke testet det i praksis. Men håper det blir noe lignende i nye Settlers. Høres meget interessant ut. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Da har du noe godt i vente Schreiber, campaign er ikke så ille altså 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Hele Settlers History pakka vil koste 39,99€, og vil variere mellom 4,99€ (Settlers I) til 14,99€ (Settlers 7 inkludert alle tilleggspakker). Lenke til kommentar
Herman Hedning Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Husker godt når første settlers kom til Amiga i sin tid, brukte mange timer på det. Ble og mange timer på Settlers 2 og 3. Men har ikke spilt noen av de senere spillene etter dette foruten om at jeg førsøkte settlers 6 når det kom ut, men det var desverre ikke like morsomt lengre slik jeg husket det. Om det var bare jeg som var blitt eldre eller spillet som var blitt dårligere vet jeg ikke. hehe Mulig jeg gjør ett nytt forsøk med denne seneste tittelen når det kommer ut. Ble litt gira av traileren. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Bare synet av Amigaen i traileren gjør dette til ett sikkert kjøp https://www.youtube.com/watch?v=xtFrdMnDd84 Endret 25. august 2018 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå