Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til å tease litt/ evt sexleketøy til menn

Vici10

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er veldig ny i alt dette me sex og sånt. Typen min hjelper mye og forklarer mye hvordan jeg skal gjøre. Vi er veldig åpne men, vi kan snakke om eks hva som tenner på oss mest. Da svarer jeg hva som tenner på meg mest men han sier bare han ikke vet helt.

Jeg har lyst til åg gjøre mer for han i sengen. Han gjør så mye for meg og jeg føler han glemmer seg selv helt.

Jeg prøver meg en del fram som å klå eller ta insjativ selv til å starte noe. Men jeg har så lyst å gjøre mer ut av meg. Jeg har gjort det normale som å suge, runke, kline, ta kontroll. Vi har også gått litt in på å prøve andre ting som andre posisjoner åg litt leker? noen forslag tin leker som er spesielt for men . Føler jeg leter og leter men er

Mest til oss jenter.

Jeg prøver åg finne ut hva som kan bare få guttene til å bli veldig kåte. Jeg vet at det kan være forskjellig fra person til person men, hvis noen vil dele litt tips til å tease en mann litt, så hadde det vært supert.

Jeg eg egt litt “shy” på sånne ting. Mn prøver så godt jeg kan å være litt fram på.

Noen så har litt tips til å gjøre opplevelsen bedre for gutter/menn?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...