davydanko Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Heisann, lurte på om noen visste om noen guider jeg kan følge her for å bytte ut hovedpumpen og slaven? Og hvordan i alle dager fyller jeg på clutchvæske? Ser ikke ut som om det er felles beholder for bremse/clutchvæske på denne, fyller man på rett på slavesylinderen? Endret 21. august 2018 av davydanko Lenke til kommentar
joka Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 du må ut med gearkassen for å bytte slavesylinder... eller siden du har 4x4 kan det være enklere å ta ut motoren... slavesylinderen er montert rundt "input shaft" på girkassen.. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Det bildet er av et utløserlager. Slavesylinderen ser sannsynligvis slik ut: 1 Lenke til kommentar
joka Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Det bildet er av et utløserlager. Slavesylinderen ser sannsynligvis slik ut: utløserlageret og slavesylinderen er "sammenbygd" i samme enhet... girkassen må ut for å bytte... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Og hva kaller du den delen jeg har lagt ut bilde av og sitter den på bilen til ts? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Trenger bare å skifte den delen mobile999 linkertil. Har ikke behov ut med kasse og annet dill, bare dallet. Lenke til kommentar
joka Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Og hva kaller du den delen jeg har lagt ut bilde av og sitter den på bilen til ts? bildet ditt viser en slavesylinder, men bilen til ts har ikke en slik... Lenke til kommentar
joka Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Trenger bare å skifte den delen mobile999 linkertil. Har ikke behov ut med kasse og annet dill, bare dallet. den delen passer ikke på bilen til ts... han har den typen jeg viser... og kassa må ut release bearing with hydraulic operation https://skoda.7zap.com/en/cz/octavia/oct/2006-252/1/141-141045/ Endret 21. august 2018 av joka Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hvis du har rett så synes jeg ikke tilbudet til trådstarter var så galt. Med tanke på timene så virker det som om du må ned med kassa. Lenke til kommentar
joka Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 i tillegg kan det være lurt å bytte clutchen... Lenke til kommentar
davydanko Skrevet 24. august 2018 Forfatter Del Skrevet 24. august 2018 Ouch, kan bli dyrt dette ja... Takk for input alle:) Jeg har tatt ut clutchpumpa/giversylinderen nå, det ser ut som om det er den som er lekk, og da håper jeg resten er ok..... Prøver da å bytte, så får vi se hvordan det går, skulle gjerne ha sluppet å ta av girkassa! Lenke til kommentar
davydanko Skrevet 24. august 2018 Forfatter Del Skrevet 24. august 2018 Ouch, kan bli dyrt dette ja... Takk for input alle:) Jeg har tatt ut clutchpumpa/giversylinderen nå, det ser ut som om det er den som er lekk, og da håper jeg resten er ok..... Prøver da å bytte, så får vi se, skulle gjerne sluppet å ta av girkassa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå