MuD Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg skal ha et Asus kort. Regner med at det er ganske bra. Kjølinga ser bra ut også. Fåes til ca 1900 på komplett.no Har ASUS kortet jeg. Klokker ganske bra Enig asus kortet er det beste... har hørt att Asus Radeon er Rools Royse innen skjermkort..... Må si meg enig i det ja! de lager ivertfall utrolig tøffe kort!! Er meget fornøyd med mitt ASUS kort jeg Meget bra bundle også. Jepp Samme her!!! Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Jeg skal ha et Asus kort. Regner med at det er ganske bra. Kjølinga ser bra ut også. Fåes til ca 1900 på komplett.no Har ASUS kortet jeg. Klokker ganske bra Har noen spørsmål til deg Åssen var det å klokke ? Åssen er kjøleren og hva følger med i bundlen ? og hvor kjøpte du det ? Endret 16. desember 2003 av Gulliksen Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg skal ha et Asus kort. Regner med at det er ganske bra. Kjølinga ser bra ut også. Fåes til ca 1900 på komplett.no Har ASUS kortet jeg. Klokker ganske bra Har noen spørsmål til deg Åssen var det å klokke ? Åssen er kjøleren og hva følger med i bundlen ? og hvor kjøpte du det ? Hadde jeg hatt noe sted å uploade bildene jeg tok av det og bundelen, skulle jeg gjerne vist det her. Jeg kjøpte det hos komplett.no Kjører på 590/680 stabilt standard er 500/600 Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Antatt 2003-12-22 pokkern. De korta de fikk inn i går ble vel revet bort med en gang... Men det virker jo bra så... Endret 16. desember 2003 av Gulliksen Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Antatt2003-12-22 pokkern. De korta de fikk inn i går ble vel revet bort med en gang... Men det virker jo bra så... Ta en titt her du! 10 stk igjen!! http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=102...lAction=details Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Åssen er kjøleren og hva følger med i bundlen ? Glemte å svare på det. Jo, den kjøleren som er på kortet er helt p0rn0! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg skal ha et Asus kort. Regner med at det er ganske bra. Kjølinga ser bra ut også. Fåes til ca 1900 på komplett.no Har ASUS kortet jeg. Klokker ganske bra Har noen spørsmål til deg Åssen var det å klokke ? Åssen er kjøleren og hva følger med i bundlen ? og hvor kjøpte du det ? Hadde jeg hatt noe sted å uploade bildene jeg tok av det og bundelen, skulle jeg gjerne vist det her. Jeg kjøpte det hos komplett.no Kjører på 590/680 stabilt standard er 500/600 Uten ekstra vifte? Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hehe fett !! åssen er ytelsene sånn i det vanlige under spilling osv da ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) hehe fett !! åssen er ytelsene sånn i det vanlige under spilling osv da ? Vel, NFSU går ganske glatt på full grafikk, hakker litt på de værste banene, men ikke så mye at det gjør noe. UT2003 går glatt med full grafikk, unreal går som bare fankern med full grafikk! cs går bra, utenom når du er på store områder der det skjer mye, da synker fps'en ned til 40. Men dette skjer på 9500pro også, tror ikke Ati sine kort er så optimalisert til cs. Max Payne 2 på full grafikk går glatt som bare det! BF 1942 går også glatt med full grafikk. Altså, det drar de nye spill som bare det kjører alle spillene med 1024x768. Pluss alt på high, og ON Edit: men når jeg kjører med full AA og AF på i cs, går alt glatt, faktisk glattere enn AA og AF av Endret 16. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Uten ekstra vifte? Uten ekstra vifte, stock kjøler Har 5 kabinettvifter da, men de kjører på under halv hastighet. Har ikke så veldig mye å si. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Fett !! Da er det bare å begynne å glede seg Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Fett !! Da er det bare å begynne å glede seg hehe, det burde du! Skal bare legge til noe rart: når jeg kjører med full AA og AF på i cs, går alt glatt, faktisk glattere enn AA og AF av. Litt merkelig..skal egentlig få lavere fps da, men jeg får faktisk bedre Lenke til kommentar
TMH Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kjøp fra Creative!!!!! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kjøp fra Creative!!!!! Creative lager ikke 9600XT kort...de lager ikke Ati kort. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kjøp fra Creative!!!!! Creative lager ikke 9600XT kort...de lager ikke Ati kort. Jo dei har akkurat begynt å lage!!! vi får se om det blir noe tess i dei da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå