Gå til innhold

Vipps-appen har blitt ny: Dette er endret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple har vel låst inne sin NFC-brikke, og da står man igjen med BTLE på de telefonene. Det er etter hva jeg vet ikke like sikkert som NFC. I tillegg må bankene støtte tokenisering av kortene sine for at man skal kunne betale trådløst i butikk sånn som f.eks. med Apple Pay. Jeg vet ikke om alle norske banker er på plass med det enda.

Lenke til kommentar

vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits

Men om du mener det så er det i grunnen litt artig at du allikevel valgte å lese artikkelen og til og med kommentere på den :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits

Savner brevduer jeg.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Litt paranoid eller?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ringer ikke lengre heller, røyksignal er greit.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg har lenge prøvd å betale internett-abonnementet mitt med kontanter, men Televerket har sluttet å svare meg på brevene jeg sender dem om dette.

Hvordan gjør du det, egentlig?

• Liker 4
Lenke til kommentar

ja noen liker og bli sporet over alt at staten kan følge med deg over alt er herlig det ikke og ha noe form for privat liv. jeg er ingen sau som må prøe alt nytt fordi alle andre gjør det. vipps måtte jo lære av danske bank sin app før de skjønte å ta penger hele tida er ingen løsning

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...