steinjarle Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Vipps-appen har blitt ny: Dette er endret Lenke til kommentar
TiberiumKANE Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg kjetilkl Skrevet 21. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2018 Helt enig, livet var bedre i steinalderen 33 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Mobius Skrevet 21. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2018 vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits Ja, helt enig! Husk da vi var små og måtte slå to pinner sammen for å ha det gøy. Alt dette nymotens greiene. Synes kontanter er for nymotens også egentlig. Det var bedre da vi byttet tjenester og nyttige ting, som keramikkrukker, geiter, spirer, og frø. Men så er det alltid noen som må dra det for langt... 11 Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hm... men hva med trådløs betaling? Tiden er knapp før Apple/Google/Samsung/FitBit (ja faktisk) spiser det markedet... 3 Lenke til kommentar
<generisk_navn> Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Apple har vel låst inne sin NFC-brikke, og da står man igjen med BTLE på de telefonene. Det er etter hva jeg vet ikke like sikkert som NFC. I tillegg må bankene støtte tokenisering av kortene sine for at man skal kunne betale trådløst i butikk sånn som f.eks. med Apple Pay. Jeg vet ikke om alle norske banker er på plass med det enda. Lenke til kommentar
<generisk_navn> Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits Men om du mener det så er det i grunnen litt artig at du allikevel valgte å lese artikkelen og til og med kommentere på den 5 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits Savner brevduer jeg. 8 Lenke til kommentar
Erik Merødningen Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits Paranoid, sier du? 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg ilpostino Skrevet 21. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2018 Husk da vi var små og måtte slå to pinner sammen for å ha det gøy. Alt dette nymotens greiene. Jeg husker de dager hvor en kom unna med å slepe et kvinnefolk hjem i håret. Nå må en varte opp og greier. Disse nymotens greiene. 19 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits Litt paranoid eller? 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Paranoid, sier du? Enten paranoid eller kriminell. 4 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits Jeg ringer ikke lengre heller, røyksignal er greit. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg kjetilkl Skrevet 21. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2018 Jeg ringer ikke lengre heller, røyksignal er greit. Det som er litt dumt med røyksignaler er at det er veldig lett å spore. - Man trenger ikke kontakte politiet for å få utlevert plasseringen engang .... 11 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Men framleis får eg ikkje registrert ein ny konto via appen... Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Men framleis får eg ikkje registrert ein ny konto via appen... Prøvd kundeservice? Kanskje mobilen din ikke oppfyller kravene? Lenke til kommentar
Oyvind68 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits Jeg har lenge prøvd å betale internett-abonnementet mitt med kontanter, men Televerket har sluttet å svare meg på brevene jeg sender dem om dette. Hvordan gjør du det, egentlig? 4 Lenke til kommentar
TiberiumKANE Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 ja noen liker og bli sporet over alt at staten kan følge med deg over alt er herlig det ikke og ha noe form for privat liv. jeg er ingen sau som må prøe alt nytt fordi alle andre gjør det. vipps måtte jo lære av danske bank sin app før de skjønte å ta penger hele tida er ingen løsning 1 Lenke til kommentar
TiberiumKANE Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg har lenge prøvd å betale internett-abonnementet mitt med kontanter, men Televerket har sluttet å svare meg på brevene jeg sender dem om dette. Hvordan gjør du det, egentlig? wow for et spårsmål vist du virkelig må spørre gidder jeg ikke svare deg Lenke til kommentar
TiberiumKANE Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Litt paranoid eller? har ingen ting med det og gjøre paranoid hahah. nei jeg bare liker ikke og bli sporet over alt derfor liker jeg kontanter. men vi har jo de som elsker og bli sett på over alt de er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg