Harald Brombach (digi.no) Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hindrer at samtalene kan avlyttes under transporten.Skype har fått støtte for ende-til-ende-kryptering Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Vil man ha kryptering peer-to-peer eller bare opp/ned til MicroSofts super noder? Lenke til kommentar
G Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Blir dette kun en tjeneste for bedrifts-skypere? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Blir dette kun en tjeneste for bedrifts-skypere? Jeg antar det. Lenke til kommentar
ThomasRy Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg trodde Skype alltid har vært kryptert. Mener terrorister og kriminelle har benyttet seg av Skype lenge før Signal, Telegram, WhatsApp osv. Kom på banen? Jeg ser for meg St det er forskjell på forbruker og bedriftsskype uansett. Med dette er jeg usikker på hele sulamitten. Kan noen utfylle det jeg lurer på? Mvh Thomas forvirra Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Jeg trodde Skype alltid har vært kryptert.De reklamerte med det til å begynne med, ... dog kryptering og kryptering fru Blom. Skype originally featured a hybrid peer-to-peer and client–server system.[17] Skype has been powered entirely by Microsoft-operated supernodes since May 2012.[18] The 2013 mass surveillance disclosures revealed that Microsoft had granted intelligence agencies unfettered access to supernodes and Skype communication content.[19] https://en.wikipedia.org/wiki/Skype Endret 22. august 2018 av Skatteflyktning 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå