01101110 01100101 01110010 01100100 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Skal i hele år være utvekslingsstudent. Problemet er at når jeg er der, blir jeg geoblocket på mange norske streamingsider som nrk og dplay. Jeg skulle veldig gjerne sett norske tv-serier. Jeg vet at jeg kan bruke vpn for å komme meg forbi sperren, men det koster en del penger, noe jeg helt ønsker å unngå. Derfor lurer jeg på om det er noen måte å se norske serier på i USA uten å betale penger? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Vel siden jeg ikke bruker denne tjenesten lengre så blir vel Hola unblocker en av de få mulighetene dine. Men ver obs på at de bruker din datamaskin til sin trafikk og selger informasjonen din osv sist jeg brukte denne tjenesten var det problemet med dette. Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 hvis du syns 40 dollars er dyrt for å se nrk? så har du nok ikke betalt lisens. https://www.privateinternetaccess.com/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg har satt opp VPN på routeren hjemme (pfsense) så når jeg er utenlands går jeg bare via den. Du må jo ha en router her du kan sette det opp på da, hos foreldre, venner etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå