Torsteinen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Dropp denne.... Men ta det med en klype salt! Endret 16. desember 2003 av Torsteinen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 I sense evil in the air... Kanskje dette ikke har noe på et offentlig forum å gjøre likevel, Torstein? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Javel, rykter er rykter og pils er pils. Vil ikke være like dårlig og slenge ut ting om deg, det blir litt for personlig etter min mening. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) k sorry da jens! redigerte litt nå... men det var hysterisk morsomt dagen etter!! du var full du!! Du har hvertfall en liten unnskyldning... Men ikke kom å snakke om å ta igjen... for jeg tviler på at du har noe liknende på meg.. Og noe annet ville jo vært alt for dumt Men fyr løs hvis jeg har driti meg ut på samme måte! Endret 16. desember 2003 av Torsteinen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ja, var _litt_ full da jeg. Mtp, at jeg fikk flere hull i buksen på vei til pga av en fortauskant. Og nei, jeg vil ikke fyre løs, det passer seg ikke for offentligheten. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tror ikke du har noen rotehistorier på meg osm ikke passer seg for offentligheten? har du? fortell! (privat seff) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 ...at jeg fikk flere hull i buksen på vei til pga av en fortauskant. Er det i det hele tatt fysisk mulig? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ja, man går mot en fortauskant forsøker å løfte beina, men det går ikke og man faller. Det samme skjedde ned en fortauskant. Tror ikke jeg vil drikke samme mengde igjen. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Å ja! Husker en kamerat av meg mista tappen til å åpne med og smelte boxen i ett gjerde for å åpne........ Det spruta noe i ******... Han snudde seg på reflex og en annen kamerat ble DYNKA! Så man kan fort få hull i en boks... Hva med en tråd for fylle historier? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvem var det da? *lure* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 LoL dimiles. Det er gutten sin det. *stolt* Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har også vært så full at jeg ikke klarte å gå hjem. En dag ute på byen for mange år siden måte ei vennine hjelpe meg hjem. Våkna opp dagen etterpå våkna jeg opp, og skjønte ikke hvorfor hun lå ved siden av meg... Men seriously puling i full offentlighet på en fest er ikke så kult. Har vært på slike fester/nachspiel der noen har knullet 2 m unna meg.....Og jeg kjente begge to Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det er vel strengt tatt et ganske sterkt hint om at du skal pigge av? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Litt pinelig og våkne dagen derpå og må spørre hva dama heter Lenke til kommentar
lodott Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Eller "Hva f***...hvem er du?"... Lenke til kommentar
Term Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det er vel strengt tatt et ganske sterkt hint om at du skal pigge av? tjah det var mer slik at jeg hadde sovnet av...det satt noen å pratet bak meg en plass...og når jeg så rett fra så var det heftigebevegelser i gang. Så kom noen inn å bare sa at de skulle ta det en annen plass. så de gikk inn på et soverom, jeg stod opp igjen å drakk videre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Er vel egentlig ett fett. Pul eller bli pult. Det er spørsmålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå