b-real Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Min ungdomskole lærer gjorde samme eksperimentet på noen elever. Ga de saft med vodka-essens så og si samtlige for rundt og hadde det veldig artig helt til de ble konfrontert med hemmeligheten. De blei edru på en-to-tre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Min ungdomskole lærer gjorde samme eksperimentet på noen elever.Ga de saft med vodka-essens så og si samtlige for rundt og hadde det veldig artig helt til de ble konfrontert med hemmeligheten. De blei edru på en-to-tre. HAHA! Kollektiv utdriting Mesa like (TM SnowDOG_) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Så lenge alle involverte parter er "voksne mennesker" (les: omtrent like fulle) , og man ikke lover både ring og husbanklån ( om dere skjønner tegninga ) for å komme innafor trøya ser jeg ikke noe feil i å rote på fest. "Full fest" er vel ikke akkurat noen god basis for et seriøst forhold. Det står ihvertfall respekt av om du tar kontakt. Kan uansett ikke gå værre en gæli. Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 HalTan: Hva skjer med avatar her egentlig? hehe *lykketrollutgaven av craig david* -offtopic er min bane- Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 ' date='16/12/2003 : 19:32'] HalTan: Hva skjer med avatar her egentlig? hehe *lykketrollutgaven av craig david* -offtopic er min bane- Vel, believe it or not. Det er faktisk meg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har ingen regler.. Så lett er bare det Men så har ikke jeg vært wasted på fest på årevis da.. Greit nok at jeg har vært brisen ,men jeg husker alltid ting jeg har gjort og vil ikke si at alkohol hjelper meg til og gjøre ting som jeg ville hatt uten den.. Er det noe jeg har lyst på så har jeg lært og spørre pent... hihi... Andre jeg kjenner drikker seg til mot og det synes jeg er kjipt ,men jeg skal være enig at det ville vært morsomt og prøvd det. Har faktisk tenkt på og bli med kameratene ut engang ,men det har liksom ikke blitt noe av det... Var litt sånn derre kinda depressed i helgen og da maste kalle om at jeg skulle bli med på Exodus eller kanskje tmp. Det endte med at jeg sa at jeg ikke gadd og da gadd ikke kalle heller Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 På exodus er det damer for alle. Gratis. Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Problemet for de som går der er at de er under 15. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Er det fortsatt kun diskodrops og fjortiss-jenter på exodus? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 18 er det. meneh ja....kjedelig sted fordet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 18 års grense er ikke det samme som 18 år gammle jenter... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 De er blitt ganske strenge med det der. sist gang eg var der så hadde eg ikke med med leg og da fikk ikke eg komme inn. kanke si at eg ikke ser ut som en 18åring. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Mario daaa... alle vet jo at det der funker annerledes med jenter/damer. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Nåja, å bruke leg'et til storesøsteren til en kompis som kun ligner i måneskinn er fortsatt gyldig bevis på ymse uteplasser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 ,16/12/2003 : 18:56] Det som så skjedde, var at hun ble mer og mer snøvlete - begynte å sjangle og rotet med FIRE STYKKER!! Og jeg kødder ikke, hun drakk KUN alkoholfritt den kvelden.. Akkurat det testet vi med en jente for noen måneder siden..Det er bevist, beruselse er bare mentalt... Egentlig kan du være edru som bare f! Nå tar du fullstendig feil: http://www.dagbladet.no/kunnskap/2003/12/12/385987.html Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Du misforstår, Whiteinc.. De sier at hvis de forsker videre på genet's funksjon, vil de kanskje oppdage at de kan påvirke det med noe som -ikke- er giftig, f.eks alkohol. Altså, vi har også prøvd å gi ei jente 3 glass vann, som vi sa var 96.. Hun kunne jo ikke gå etterpå (Og fy så sinna når hun fikk vite om det ) Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Akkurat det testet vi med en jente for noen måneder siden..Det er bevist, beruselse er bare mentalt... Egentlig kan du være edru som bare f! Beruselse er ikke mentalt, det er en virkning på nervesystemet. Men opplevelsen av rus kan være mental, og hvilket innhold du legger i rusen. Du blir ikke voldelig og aggressiv av alkohol, men du opplever at du "får lov" til å bli det. Men det er vel noe alle vet, eller.... Endret 16. desember 2003 av pebbe Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Du misforstår, Whiteinc.. De sier at hvis de forsker videre på genet's funksjon, vil de kanskje oppdage at de kan påvirke det med noe som -ikke- er giftig, f.eks alkohol. Altså, vi har også prøvd å gi ei jente 3 glass vann, som vi sa var 96.. Hun kunne jo ikke gå etterpå (Og fy så sinna når hun fikk vite om det ) Hehe, hun burdte jo kjenne at smaken ikke er den samme da. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) En meget viktig Norme... Skal man rote med noen, skal man bruke kjeft mot kjeft og ikke slikke dama i hele trynet slik at det lenge går wykter om "hu jenta som klina med en som begynte å slikke henne i trynet" DIMILES Sikt bedre neste gang a kamerat Endret 16. desember 2003 av Torsteinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå