Gå til innhold

Normer for roting på fest?


Zilog

Anbefalte innlegg

Tok helt av det her.. :wow:

 

Har ikke akkurat fått svar på spørsmålet mitt da. (så langt det kan svares på)

 

For å gjøre det litt klarere: Hvis man møter en utenom en fest, for kontakt og ender opp med å kysse/kline. Da er det vel allment akseptert at man har et "krav" på seg til å møtes igjen. Ikke sant?

 

Men hvis dette skjer på en fest og minst en av partene er full, vil den samme "regelen" gjelde da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sist jeg sjekka, så la ikke fest-roting opp til noe mer enn det som skjedde akkurat der og da. Men - om man tilfeldigvis fest-roter (for et uttrykk, btw) med samme person fler ganger.. så er det vel kanskje litt krav ute og går.. :shrug:

 

Fest-roting er bare stress da.. :roll:

jo sant det. Husker før i tida så rotet man gjerne med flere på en fest hvis den var av ok størrelse, bare for å legge inn aksjer. Så om den ene gikk fyken, så hadde man alltis nån flere :D

Lenke til kommentar

her er de ti bud for de som skal på fest:

 

1. Du skal ikke ha andre guder foruten meg.

 

2. Du skal ikke gjøre deg noe utskåret bilde eller noen avbildning av det som er oppe i himmelen, eller av det som er nede på jorden, eller av det som er i vannet nedenfor jorden. Du skal ikke tilbe dem og ikke tjene dem. For jeg, Herren din Gud, er en nidkjær Gud, som hjemsøker fedres misgjerninger på barn inntil tredje og fjerde ledd, på dem som hater meg, og som viser miskunn i tusen ledd mot dem som elsker meg og holder mine bud.

 

3. Du skal ikke misbruke Herren din Guds navn, for Herren vil ikke holde den uskyldig som misbruker hans navn.

 

4. Kom hviledagen i hu, så du holder den hellig! Seks dager skal du arbeide og gjøre all din gjerning. Men den sjuende dagen er sabbat for Herren din Gud. Da skal du ikke gjøre noe arbeid, verken du selv eller din sønn eller din datter, verken din trell eller din trellkvinne, eller ditt fe eller den fremmede som er hos deg innenfor dine porter. For på seks dager gjorde Herren himmelen og jorden, havet og alt det som i dem er, og han hvilte på den sjuende dagen. Derfor velsignet Herren sabbatsdagen og hellighet den.

 

5. Hedre din far og din mor, så dine dager må bli mange i det landet Herren din Gud gir deg.

 

6. Du skal ikke slå ihjel.

 

7. Du skal ikke drive hor.

 

8. Du skal ikke stjele.

 

9. Du skal ikke si falskt vitnesbyrd mot din neste.

 

10. Du skal ikke begjære din nestes hus. Du skal ikke begjære din nestes hustru, hans tjener eller tjenestekvinne, hans okse eller esel eller noe annet som hører din neste til.

 

 

eller var det de rette budene?

poster det anyways.

Lenke til kommentar
Gjest mafister
nå skal dere høre noe som uansett kommer til å overaske noen iallefall : jeg har ALDRI pult ei full chick. :thumbs: ,roting på fest er jo greit bare dere begge er full :p

Burde ikke det være en selvfølge at man ikke gjør slikt...?

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...