Gå til innhold

Normer for roting på fest?

Zilog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine regler...

Er du sammen med noen, IKKE nor roting....

Er du ikke sammen med noen, gjør hva du vil bare pass på at du ikke gjør noe du VET du vil angre på etterpå... og ikke utnytt evetuelle overberusede mennesker.

Som jeg sier:

Jeg gjør ikke mot andre sånne ting jeg ikke ville likt at noen gjorde mot meg...

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Uskrevne regel:

Man burde spørre om nummeret til gutten/jenta, selv om man selv vet man aldri kommer til å bruke det.

Også skal du helst ikke glemme navnet hennes midt under rotinga..

Litt usikker på hva du sikter til..Har du gjort en tabbe? ;)

Lenke til kommentar

Er desverre 2 stk jeg ikke husker navnet på som jeg har gått all the way på. Men det for nå være.

Ender opp somregel med nye nr etter hver helg, ikke nødvendighvis gjort noe med dem.

Men helst husk navn og hvordan de FAKTISK ser ut. Ikke bare drikk dem pen.

Lenke til kommentar

Navnehusking: sliter litt med det ja :yes:

Utnytting: Trodde ikke jeg gjorde det, (var hun som tok initiativet såvidt jeg kan huske...) men etterhvert som jeg ble edruere og edruere ble hun fullere og fullere. (virket slik ihverfall)

Type rot: Kyssing/klining

Hva jeg egentlig lurte på var om det er naturlig å møtes igjen/bli sammen etter noe sånnt? Vi hadde aldri møtt hverandre og vi var ganske beruset så jeg mener ikke at det er en selvfølge, men hvis det er noe annet som "gjelder" og hun regner med at vi er "sammen" så virker jeg sikkert j'vlig avisende...

Jeg syntes hun virket grei, å kunne gjerne tenke meg å bli bedre kjent med henne, men er litt usikker på hva hun vil..?

Lenke til kommentar
Jeg syntes hun virket grei, å kunne gjerne tenke meg å bli bedre kjent med henne, men er litt usikker på hva hun vil..?

Eeehh.. kanskje hun vil bli bedre kjent med deg? nytter ikke å diskutere hva hun vil her på dette forumet her, du må snakke med henne.

Lenke til kommentar

Sånn halvveis offtopic, men j** morro!

Nyttårsaften 99' arrangerte jeg og noen kamerater fest. Da noen av festdeltakerne skulle kjøre bil, hadde vi også alkoholfri champagne (også kalt mozell). en av jentene på festen maste hele tiden på å få champagne - så hun endte opp med den alkoholfrie..

Det som så skjedde, var at hun ble mer og mer snøvlete - begynte å sjangle og rotet med FIRE STYKKER!! Og jeg kødder ikke, hun drakk KUN alkoholfritt den kvelden..

Hehe.. hun fikk en fin start på det nye året :D

Lenke til kommentar
Gjest mafister
' date='16/12/2003 : 18:56'] Det som så skjedde, var at hun ble mer og mer snøvlete - begynte å sjangle og rotet med FIRE STYKKER!! Og jeg kødder ikke, hun drakk KUN alkoholfritt den kvelden..

Akkurat det testet vi med en jente for noen måneder siden..Det er bevist, beruselse er bare mentalt... Egentlig kan du være edru som bare f!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...