Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Er det noen som klarer å identifisere laminatgulvpakningen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Vi skal legge laminat i deler av leiligheten (samme som er på stua), og har fått et bilde av pakningen fra tidligere eier.

Hva med å spørre Pergo? (Er det det de heter?)

Det er sikkert en eller flere luringer der som kan fortelle deg hva du har, evt. sammen med en bilde eller fem av gulvet.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har vært å sjekka litt ut ifra bilde ditt. For meg ser et ut som det gulvet heter noe med "St*****   plank". Fant et gulv som lignet, som startet på "St". Pergo har veldig mange gulv, jeg orker ikke å se på alle sammen, så sjekk ut alt de har er mitt beste tips :) 

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har vært å sjekka litt ut ifra bilde ditt. For meg ser et ut som det gulvet heter noe med "St*****   plank". Fant et gulv som lignet, som startet på "St". Pergo har veldig mange gulv, jeg orker ikke å se på alle sammen, så sjekk ut alt de har er mitt beste tips :)

Takk, jeg skal se litt rundt på nettet om noe passer ut i fra det navnet. :)

Jeg ser nå at jeg burde lagt ut bilde av selve gulvet. Det er laminat i typen grålig parkett, altså ikke skifer. :)

Lenke til kommentar

Da har du tydeligvis en annen stil enn de jeg kjenner. :) Uansett så handler tråden ikke om å identifisere hvilken pakke med laminat jeg vil ha identifisert.

Jeg skal få tatt et bilde av gulvet når jeg kommer hjem, så kanskje det hjelper dere andre som prøver å hjelpe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...