Kontorstol Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hei. Vi skal legge laminat i deler av leiligheten (samme som er på stua), og har fått et bilde av pakningen fra tidligere eier. Bildet er dessverre av dårlig kvalitet, og jeg lurer derfor på om noen klarer å identifisere akkurat hvilken modell det er snakk om. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Her trenger du programvare som de bruker i tv-serien CSI. Da kan du få ut en perfekt lesbar strekkode. 1 Lenke til kommentar
ComfortCat Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Navnet står på kortendene av hver pakning. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Problemet er at det bildet er alt jeg har. Det spørs om jeg må få tatt med noen prøver fra butikken og sammenligne. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Spør om et nytt bilde? Jepp. Tidligere huseier hopper nok gladlig inn i tidsmaskinen sin, og reiser tilbake til da han eide leiligheten. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. august 2018 Forfatter Del Skrevet 22. august 2018 De har desverre bare det bildet som de tok for noen år siden når de la gulvet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Om du har fått det via SMS/MMS, spør om å få det på mail. MMS komprimerer bildet noe jævlig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. august 2018 Forfatter Del Skrevet 22. august 2018 Way ahead of you. Fikk først bildet på SMS, men der var det helt elendig. Bildet som er postet i tråden fikk jeg på epost. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hei. Vi skal legge laminat i deler av leiligheten (samme som er på stua), og har fått et bilde av pakningen fra tidligere eier. Hva med å spørre Pergo? (Er det det de heter?) Det er sikkert en eller flere luringer der som kan fortelle deg hva du har, evt. sammen med en bilde eller fem av gulvet. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hei! Jeg har vært å sjekka litt ut ifra bilde ditt. For meg ser et ut som det gulvet heter noe med "St***** plank". Fant et gulv som lignet, som startet på "St". Pergo har veldig mange gulv, jeg orker ikke å se på alle sammen, så sjekk ut alt de har er mitt beste tips Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Tipper noe som https://www.pergo.no/nb-no/laminat/big-slab/l0320-01778_koksgra-skifer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. august 2018 Forfatter Del Skrevet 23. august 2018 Hei! Jeg har vært å sjekka litt ut ifra bilde ditt. For meg ser et ut som det gulvet heter noe med "St***** plank". Fant et gulv som lignet, som startet på "St". Pergo har veldig mange gulv, jeg orker ikke å se på alle sammen, så sjekk ut alt de har er mitt beste tips Takk, jeg skal se litt rundt på nettet om noe passer ut i fra det navnet. Tipper noe som https://www.pergo.no/nb-no/laminat/big-slab/l0320-01778_koksgra-skifer Jeg ser nå at jeg burde lagt ut bilde av selve gulvet. Det er laminat i typen grålig parkett, altså ikke skifer. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Skifer er eneste laminaten de har med de linjene/utseendet, som jeg fant Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. august 2018 Forfatter Del Skrevet 23. august 2018 Det er pakken til venstre jeg vil ha identifisert. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 https://www.pergo.no/nb-no/kontakt-oss Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Det er pakken til venstre jeg vil ha identifisert. Det kom veldig dårlig fram... Så jeg tippet det gjaldt den fineste.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. august 2018 Forfatter Del Skrevet 24. august 2018 Jeg skrev at vi skal legge det samme laminatet som er på stua, og jeg kjenner i hvert fall ingen som har skifer på stua. Gjør du? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Det er skifer laminat, så det er ikke direkte vanlig, men jeg ville heller lagt det enn den til venstre Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. august 2018 Forfatter Del Skrevet 24. august 2018 Da har du tydeligvis en annen stil enn de jeg kjenner. Uansett så handler tråden ikke om å identifisere hvilken pakke med laminat jeg vil ha identifisert. Jeg skal få tatt et bilde av gulvet når jeg kommer hjem, så kanskje det hjelper dere andre som prøver å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå