Gå til innhold

Krever at oljegründernes produkt blir destruert og alt salg stoppet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke så mye om patenter, men det er én ting jeg lurer på:

Hvordan kan Dwellop ha tilegnet seg en kontrakt i 2014 ved å stjele en patent som ikke ble registrert før i 2015?

Vil det si at Dwellop har funnet opp en tidsmaskin? I så tilfelle, hvorfor gidder de å kaste bort tiden på å lage hivkompenseringssystemer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan Dwellop ha tilegnet seg en kontrakt i 2014 ved å stjele en patent som ikke ble registrert før i 2015?

Vil det si at Dwellop har funnet opp en tidsmaskin? I så tilfelle, hvorfor gidder de å kaste bort tiden på å lage hivkompenseringssystemer?

Ja, litt rart dette da teknologien tydeligvis er noe Polls Royce har jobbet med før Dwellop.

Samtidig er det slik at det er tidspunktet for innlevering av patentsøknaden som er avgjørende, og for mitt vedkommende tok det 3 år fra innlevering til innvilget patent.

Lenke til kommentar

Ja, litt rart dette da teknologien tydeligvis er noe Polls Royce har jobbet med før Dwellop.

Samtidig er det slik at det er tidspunktet for innlevering av patentsøknaden som er avgjørende, og for mitt vedkommende tok det 3 år fra innlevering til innvilget patent.

Akkurat, men det forklarer jo litt om akkurat 2014 vs. 2015-problematikken. Hvis klokka starter å tikke ved innlevering av søknad, søknad ble innvilget i 2015 og det kan ta tre år å få den behandlet så vil det si at søknaden kan ha blitt levert lenge før 2014.

Står i artikkelen de lenker til at denne aktuelle bommen ble utviklet etter de kjøpte seg ut av Rolls Royce.

Men da ser det ut til at vi har viklet ut kontinuitetsproblematikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...