AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Uansett hvor fin hun er, og uansett hvor åpen hun er og fyller alle mine seksuelle fantasier så har jeg et rart behov for å måtte variere med å ha sex med nye. Jeg blir fort lei av å gjøre det med samme dame. Hjelp? Anonymous poster hash: e90bd...86e Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 (endret) Tror en psykolog er et bedre alternativ fremfor en gjeng nerder her inne Men jeg kan vel legge til at det er vel temmelig normalt at sex kan bli kjedlig, da er det deres oppgave i felleskap å diskutere å gjøre noe med det om det blir det.. Det er temmelig umulig for noen her inne å hjelpe deg. Du skriver at du har allerde fullført alle dine fantasier med henne... Så da gjenstår vel det bare at du ikke er forelsket da, men bare digget henne for kroppen og slikt, og du er ferdig med den erobringen? Edit: Må vel legge til at det er mye mer i ett forhold en sex.. Edit 2: 2-3 månder en ingenting forøvrig.. Man kan ha sex tilnærmet når man ønsker, bedre enn å være singel og jeg tror sexdriften vil komme tilbake etter en stund.. Tror akkurat den følelsen der at man føler sex med en og samme partner blir kjedlig kan muligens være genetisk programert i oss menn.. Litt dyrisk innstinkt hvor vi helst burde ha sex med flest mulig partnere, og ikke bare en... Dette for å sikre flest mulig unger... Endret 20. august 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Det er ikke et rart behov. Det er biologi. Anonymous poster hash: 83862...89a 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Sånn er det å være mann, desverre Hvis du er en selvfikker type som ikke føler seg truet av andre menn så kan du jo forsøke å finne en frisinnet jente som også ønsker flere sexpartnere. De finnes, men one in a million Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg