Gå til innhold

I dette selskapet har de ansatte operert inn mikrobrikker i hånden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her skal man så være jæv*** forsiktig. Personvernet, gps, eller ikke dorsvinner som dugg for solen. -Du vil tape alle rettigheter som en ‘fri’ person, om det her blir allemannseie. -For hver minste lille ting.

Hva prater du om? De fleste arbeidsplasser har lignende systemer i ett kort..

Lenke til kommentar

Hjelpe meg for noen blåøyde nissehoder som kommenterer her. Verden begynner endelig oppdage at privatliv er verd noe så får man folk som ønsker at man skal putte Rfid brikker under huden. Hvorfor tror folk GDPR f.eks kom, Nettopp på grunn av blåøyde idioter som ikke forstår at enkle ting som en quiz på facebook holder på å ødelegge demokratiet som styreform. om noen tviler så les litt om cambridge analytica.

Lenke til kommentar

Hjelpe meg for noen blåøyde nissehoder som kommenterer her. Verden begynner endelig oppdage at privatliv er verd noe så får man folk som ønsker at man skal putte Rfid brikker under huden. Hvorfor tror folk GDPR f.eks kom, Nettopp på grunn av blåøyde idioter som ikke forstår at enkle ting som en quiz på facebook holder på å ødelegge demokratiet som styreform. om noen tviler så les litt om cambridge analytica.

Tror du skal lese reglene jeg. 

Lenke til kommentar

Her skal man så være jæv*** forsiktig. Personvernet, gps, eller ikke dorsvinner som dugg for solen. -Du vil tape alle rettigheter som en ‘fri’ person, om det her blir allemannseie. -For hver minste lille ting.

Bare ta av deg aluminiumsfoliehatten og brett den rundt hånda

Lenke til kommentar

Jeg trodde GDPR kom for at vi skulle venne oss til å klikke "Godta" på alt mulig rart vi vil se, uten å lese gjennom hva vi egentlig godtar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"McMullan fikk idéen til eksperimentet på en forretningstur til Sverige i fjor,"

Ideen står i Bibelen, hvor en av profetiene sier at det skal dukke opp en diktator som forlanger at alle som vil kjøpe eller selge må ha et merke enten på høyre hånd eller i pannen.

Bibelen omtaler dette som "Dyrets" merke eller tall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...