AfterGlow Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 I dette selskapet har de ansatte operert inn mikrobrikker i hånden Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 det er utrolig praktisk, jeg har en som for det meste brukes som husnøkkel. Systemet på jobb er dog for gammelt og bruker en annen rfid standard, dessverre. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Vil gjerne gjøre noe slikt selv. Bare venter på at systemene skal bli gode nok/samkjørte nok til at det blir verdt det. 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Her skal man så være jæv*** forsiktig. Personvernet, gps, eller ikke dorsvinner som dugg for solen. -Du vil tape alle rettigheter som en ‘fri’ person, om det her blir allemannseie. -For hver minste lille ting. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Her skal man så være jæv*** forsiktig. Personvernet, gps, eller ikke dorsvinner som dugg for solen. -Du vil tape alle rettigheter som en ‘fri’ person, om det her blir allemannseie. -For hver minste lille ting. Hva prater du om? De fleste arbeidsplasser har lignende systemer i ett kort.. Lenke til kommentar
Jens Lorentzen Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hjelpe meg for noen blåøyde nissehoder som kommenterer her. Verden begynner endelig oppdage at privatliv er verd noe så får man folk som ønsker at man skal putte Rfid brikker under huden. Hvorfor tror folk GDPR f.eks kom, Nettopp på grunn av blåøyde idioter som ikke forstår at enkle ting som en quiz på facebook holder på å ødelegge demokratiet som styreform. om noen tviler så les litt om cambridge analytica. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hjelpe meg for noen blåøyde nissehoder som kommenterer her. Verden begynner endelig oppdage at privatliv er verd noe så får man folk som ønsker at man skal putte Rfid brikker under huden. Hvorfor tror folk GDPR f.eks kom, Nettopp på grunn av blåøyde idioter som ikke forstår at enkle ting som en quiz på facebook holder på å ødelegge demokratiet som styreform. om noen tviler så les litt om cambridge analytica. Tror du skal lese reglene jeg. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Her skal man så være jæv*** forsiktig. Personvernet, gps, eller ikke dorsvinner som dugg for solen. -Du vil tape alle rettigheter som en ‘fri’ person, om det her blir allemannseie. -For hver minste lille ting. Bare ta av deg aluminiumsfoliehatten og brett den rundt hånda Lenke til kommentar
Oyvind68 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hjelpe meg for noen blåøyde nissehoder som kommenterer her. Verden begynner endelig oppdage at privatliv er verd noe så får man folk som ønsker at man skal putte Rfid brikker under huden. Hvorfor tror folk GDPR f.eks kom, Nettopp på grunn av blåøyde idioter som ikke forstår at enkle ting som en quiz på facebook holder på å ødelegge demokratiet som styreform. om noen tviler så les litt om cambridge analytica. Jeg trodde GDPR kom for at vi skulle venne oss til å klikke "Godta" på alt mulig rart vi vil se, uten å lese gjennom hva vi egentlig godtar. 1 Lenke til kommentar
Martin O. Nygård Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Foretrekker at noen stjeler adgangs kortet ut av lomma enn at de begynner a kutte i hånda mi med sløve infiserte verktøy. I fremtiden vil intet være hellig når det gjelder en arbeidsgivers behandling av dens menneskelige roboter. Lenke til kommentar
aanundo Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 "McMullan fikk idéen til eksperimentet på en forretningstur til Sverige i fjor," Ideen står i Bibelen, hvor en av profetiene sier at det skal dukke opp en diktator som forlanger at alle som vil kjøpe eller selge må ha et merke enten på høyre hånd eller i pannen. Bibelen omtaler dette som "Dyrets" merke eller tall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå