Complexity Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 (endret) Hehe nei du glemmer det Siri er aller best på, å fortelle vitser. Helt genialt for ensomme mennesker som trenger litt latter i sin melankolske ensomhet.Er da vitser i bøtter å spann på google home og.Veldig tørre sådan, men bruker ofte å le av min Home Mini. Og den styrer lysene mine, støvsugern min, tven min, streamer musikk til lydplanken min osv selv om alle enheter er forsjellige merker. Funker vel neppe i ios verden.. Bare det å be den spille en låt på Spotify går vel ikke på Apple sin homepod engang. Merkelig siden den har ganske god lyd. Endret 20. august 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Reisefever Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Har noen fått google assitant på norsk i iOS? Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Hvordan vet man om man har fått den? Er det en app? Jeg trykket på mikrofonen i google søkemotoren og snakket på dialekt til og med og den omgjorde det jeg sa til bokmål og gjorde det jeg ba om. Betyr det at jeg har den? Lenke til kommentar
Arne Arne Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Forstår det slik at dette kun gjelder Android 6 og ikke Google Home og iOS. Noen som vet om Google Home har kommet på nederlandsk og svensk? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Forstår det slik at dette kun gjelder Android 6 og ikke Google Home og iOS. Noen som vet om Google Home har kommet på nederlandsk og svensk? Google home har ikke kommet på nederlansk eller svensk, sjekket sist i dag, produktene må vel offisielt lanseres først Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Google home har ikke kommet på nederlansk eller svensk, sjekket sist i dag, produktene må vel offisielt lanseres først Men google home prater fint både norsk å svensk, så dem har fått spilt inn sine stemmer. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Svensk har den prata lenge, eksempel: Hey Google, how do you say drive around the roundabout all evening in Swedish? Svaret kommer av en svensk dame Lenke til kommentar
1-2-3- Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Hvorfor går det ikke an å si "ok google" for å aktivere Assistant? Jeg går inn i innstillinger, men den funksjonen er grå. Går ikke an å aktivere. Likt hos andre? Lenke til kommentar
Ronald Larsen Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Bare kom Google Assistant opp i google play? Er det noen innstillinger? Dere som har fått tilgang, hva er gjort i forhold til app? Lenke til kommentar
RaySoft Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Hvilken versjon av assistant har dere som har fått den på norsk nå? Jeg oppdaterte min, men den støtter fortsatt ikke norsk står det. Min versjon er 8.15.14.21 Lenke til kommentar
Ronald Larsen Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Har fått den Når fikk du opp det? ved å gå inn i google appen? har du telefonen stilt inn på norsk eller engelsk? Det kom når jeg åpnet appen. Telefonen er satt på norsk Google Assistant app eller Google app? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Svensk har den prata lenge, eksempel: Hey Google, how do you say drive around the roundabout all evening in Swedish? Svaret kommer av en svensk dame Selvfølgelig Du kan også bruke node-red og sende TTS kommandoer til Google Home Spørsmålet var uansett om det er tilgjengelig, og det er det ikke. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Men google home prater fint både norsk å svensk, så dem har fått spilt inn sine stemmer. Selvfølgelig, men det var ikke det som var spørsmålet. Lenke til kommentar
Tiwas1 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Er det noen måte å endre språk på? Jeg har, og kommer til å fortsette å ha, engelsk språk på telefonen. Jeg fant ikke noe sted jeg kunne endre språk på assistant for å se om den var tilgjengelig. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Har fått den på Note 8, men hun suger balle fremdeles. 99% av spørsmålene mine åpnes som søkeresultat. Begrenset hvor gøy det er å høre en robotstemme svare hvordan været er på norsk ... Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Er da vitser i bøtter å spann på google home og. Veldig tørre sådan, men bruker ofte å le av min Home Mini. Og den styrer lysene mine, støvsugern min, tven min, streamer musikk til lydplanken min osv selv om alle enheter er forsjellige merker. Funker vel neppe i ios verden.. Bare det å be den spille en låt på Spotify går vel ikke på Apple sin homepod engang. Merkelig siden den har ganske god lyd. Ja nei jeg vet ikke jeg. Assistenten min er førtidspensjonist og tar ikke ekstravakter IOS har jeg aldri hatt så hva den kan og ikke kan vet jeg ikke noe om. Jeg bare husker veldig godt en IOS fyr skulle vise frem alt Siri kunne, og det ble fail på de fleste oppgavene. Så tok en android fan boi og ba siri fortelle vitser og det klarte den utmerket. Dette er noen år siden og på android så var det ikke noen vitser å få servert. Så husker vi lo av akkurat det. Siri var best på vitser liksom. Lenke til kommentar
KåreE Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Hvilke enheter har dere som har fått Assistant? Huawei p20 pro Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Er det en egen app eller er den integrert i noe annet? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Er det en egen app eller er den integrert i noe annet? Jeg lurte på det samme, og googlet litt. Den ser ut til å være integrert, men man kan installere en app som er en snarvei. Man kan visstnok også holde inne den runde hjem-knappen nederst på skjermen for å aktivisere. 1 Lenke til kommentar
mallabarius Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Huawei p20 pro Har også p20 pro. Fikk opp meldingen om klar til bruk. Godkjente alt, men stopper etter at jeg har lagt inn "ok google" tre ganger. Får beskjed om at det ikke kan lagres. Har sjekket alle innstillinger, slettet cache og app data, også på google services. Avinstallert oppdatering av appen, men ingenting nytter. Er det noe spesielt du gjorde for at det skulle fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg