steinjarle Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Nå har Google begynt å rulle ut Assistant på norsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vpGeLVii Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Har fått den Lenke til kommentar
inside_910718 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Ser ikke ut som jeg har fått den på iOS (lasta ned via amerikansk App Store). Lenke til kommentar
steinrik Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jepp, nå er den her! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Hvilke enheter har dere som har fått Assistant? 3 Lenke til kommentar
3HS2YY4J Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Har fått den. Men når jeg ber om å få snakke med VG, så får jeg bare opp et google søk med VG.... 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Dumt spørsmål, men Google Assistant finnes ikke på Norsk App store? (iOS). Blir sikkert ikke priortert, men syntes det var litt rart. Lenke til kommentar
AR85 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Har fått den Når fikk du opp det? ved å gå inn i google appen? har du telefonen stilt inn på norsk eller engelsk? Lenke til kommentar
Helinor69 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Hvilke enheter har dere som har fått Assistant? Sony X Performance... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vpGeLVii Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Har fått den Når fikk du opp det? ved å gå inn i google appen? har du telefonen stilt inn på norsk eller engelsk? Det kom når jeg åpnet appen. Telefonen er satt på norsk Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Måtte bytte til Norsk. Idiotisk at man på Android ikke kan velge å ha engelsk på tlf og velge norsk på google assistant. 3 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Merkelig at jeg som har en Pixel XL ikke har fått noe. Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Spurte Siri nå hvor Tromsø er, kom da opp med et kart som viste Tromsø, spurte så hvordan er været der og da kom værmeldingen for Tromsø opp. Så prøv igjen å foforklare hvordan Assistant er annerledes enn Siri... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Spurte Siri nå hvor Tromsø er, kom da opp med et kart som viste Tromsø, spurte så hvordan er været der og da kom værmeldingen for Tromsø opp. Så prøv igjen å foforklare hvordan Assistant er annerledes enn Siri... Siri er dritt. Ferdig snakka. Bommer jo halvparten av tiden. Google sin assistent fungerer også med mange flere enheter. SOm er gull for meg i forbindelse med smarthus styring. 3 Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Spurte Siri nå hvor Tromsø er, kom da opp med et kart som viste Tromsø, spurte så hvordan er været der og da kom værmeldingen for Tromsø opp. Så prøv igjen å foforklare hvordan Assistant er annerledes enn Siri... I artikkelen stod følgende: "Assistant skiller seg også fra for eksempel Apples Siri ved at du kan følge opp et spørsmål med et annet uten å gjengi subjektet på nytt, eksempelvis: – Hvor ligger Tromsø? – Hvordan er været der?" Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Hmm, får beskjed om at norsk bokmål ikke støttes av google assistenten på mobil og ikke en mulighet på noen av google home høyttalerne hjemme, tror dog resten av familien gleder seg mer enn meg. Litt hassle å skifte språk på mobilen frem og tilbake for å sjekke. Lenke til kommentar
Adrisuper02 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Betyr det at google home mini snart kommer i norsk version Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Spurte Siri nå hvor Tromsø er, kom da opp med et kart som viste Tromsø, spurte så hvordan er været der og da kom værmeldingen for Tromsø opp. Så prøv igjen å foforklare hvordan Assistant er annerledes enn Siri... Siri er dritt. Ferdig snakka. Bommer jo halvparten av tiden. Google sin assistent fungerer også med mange flere enheter. SOm er gull for meg i forbindelse med smarthus styring. Hehe nei du glemmer det Siri er aller best på, å fortelle vitser. Helt genialt for ensomme mennesker som trenger litt latter i sin melankolske ensomhet. Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Da blir pixel3 muligens offisielt lansert i norge snart? 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Da blir pixel3 muligens offisielt lansert i norge snart? lov å håpe 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg