MultiGamerClub Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Ettersom dette har ankommet steam, er dette en sjanger man burde hive seg utpå? Har ikke spilt Witcher 3 (selv om jeg har kjøpt det) og lurer på om det er noe jeg burde spille og teste ut før jeg kjøper dette spillet som mesteparten av vennene mine har. Forstår at dette spillet er veldig populært og det er noe jeg burde få med meg, men er det verdt det? Finnes det noen som har gode erfaringer med dette spillet? (Enten et parr timer til hundre og opp.) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Har ikke spilt Witcher 3 (selv om jeg har kjøpt det) og lurer på om det er noe jeg burde spille og teste ut før jeg kjøper dette spillet som mesteparten av vennene mine har. Da er det på tide at du spiller det. Tidenes beste spill, i følge meg. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Knallbra spill. Skal sies Capcom ikke bryr seg så veldig om brukerne sine men. Motion blur, mangel på ultra widescreen støtte og store online problem men communitiet selv har ordnet med fikser heldigvis. Endret 21. august 2018 av Avean 1 Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Startet i går og er meget positiv Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Takker, skal kjøpes på neste lønning x) Plutselig kommer livet og skyter segselv i foten (ihvertfall her atm) edit: Eller så fort jeg ser jeg har råd til det :s Endret 21. august 2018 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå