Garegaupa Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Hei! Eg har leita litt rundt på nettet etter firedoble datakontakter (RJ45) for montering i vanleg Elko-ramme eller tilsvarande. Eg meinte eg hadde sett dette før, men akkurat no finn eg ikkje noko større enn doble. Er det nokon som veit om noko slikt? Dei må kunne støtte CAT 6 U/UTP. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Noe slikt du tenker på? https://www.comms-express.com/products/4x-rj45-cat5e-modules-in-doublegang-faceplate/ Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 Hadde i grunnen sett føre meg noko meir som denne her, berre med fire uttak, to oppe og to nede: https://www.comms-express.com/products/3x-rj45-cat5e-modules-in-singlegang-faceplate/ Tanken min var at eg kunne installert ein "vanleg" ein med to uttak no, og så seinare oppgradert til fire uttak utan å måtte leggje inn ei ny ramme (skal ha skjult elektrisk anlegg). Viss det ikkje går med ei slik firedobbel løysing så lyt eg kanskje sjå på å ha ei tom Elko-ramme med berre eit deksel over for eventuell framtidig oppgradering/utviding. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Wall plate 4 Port Socket Network Ethernet LAN CAT 6 Panel Faceplaet Cat6 RJ45 1 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Sjå der, ja! Ein slik var det eg såg føre meg! Mange takk skal du ha, LMH1, denne skal eg sjå nærare på! Lenke til kommentar
Horge Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg har forresten tilsvarende med 6 uttak. =) 1 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 22. august 2018 Forfatter Del Skrevet 22. august 2018 He he, såpass? Ja, då skal i alle fall mine behov vere dekte godt opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå