steinjarle Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Skal være selskapets mest ergonomisk avanserte mus.Logitech lanserer «vertikal» mus Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Kanskje ikke noe gaming mus, men ser ikke så ille ut.. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Bruker tilsvarende mus på jobben, sparer håndleddet for mye problemer. Noe drøy pris kanskje, men for 2/3 så er det nok noe jeg er interessert i. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hvordan er slike ergonomiske mus til gaming egentlig? Sliter noe fryktelig med håndledd og albuer. Lenke til kommentar
Mordaedil1 Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Nå er ikke vertikale muser noe nytt, brukte en på 90-tallet. De er helt okay, men de krever litt omjustering, litt som å gå fra å spille med en håndkontroller til å bruke mus og tastatur. Noen klarer det fint, andre blir helt låst. Nå er det dog ikke noe jeg ville brukt, pga mitt skrivebordsoppsett ville føre til at den datt av bordet hver gang jeg tok kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå