fredonor Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei! Jeg skal oppgradere pc'en min med dvd-brenner og tv-kort om ikke så lenge. Jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe "Winfast TV 2000 XP Expert edition"-kortet, bl.a. fordi du kan brenne direkte til dvd fra analog videokilde, og lurer på om noen har prøvd følgende: I stedet for all jobben som er med å legge x-vid og divx om til et format som kan leses av en standard dvd-spiller, så vurderte jeg å legge det over på video (har en spiller som faktisk gir minimalt med tap av bildesignaler. I allefall godt nok til å se på 28-tommeren jeg eier pr. i dag), for så å kjøre det tilbake gjennom kortet og inn på dvd. Så begynte jeg å lure på om det er mulig å fjerne mellomleddet... Er det mulig å kjøre avspilling av video rett inn gjennom de analoge inngangene på tv-kortet og brenne det direkte på dvd? Er det evt. mulig å brenne direkte på dvd det man ser og hører sånn at jeg slipper å gjøre hele den omkodingsgreia? Setter pris på om noen har svar på dette... Har funnet ut at jeg kan alt for lite om disse tingene... mvh fredonor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå