Svenhan87 Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Hei sitter her med et lite dilemma med meg selv i juli måned ble det sagt ifra hennes side før 2 andre gang det ikke kommer til å bli mellom meg å henne og det har jeg akseptert og har ikke lagt nå mere vekt på det og det har hun sagt til vennene hennes om dette. Det gikk et par uker hun kom hjem til meg på fest og helt ukontrollert drikking fra henne så ble hun kjempedårlig og spydde soverommet mitt ut jeg ble ikke sint på henne tok vare på henne og jeg selv prøvde å bli edru før å ivare ta henne og jeg utnyttet henne ikke seksuelt pga hun var veldig full og borte vekk. Hun sov hjemme hos meg mens jeg tok sofaen sånn at hun skal føle seg trygg på meg og det har fungert bra. Dagen etter på dro vi ut, spiste og snakket en del sammen om ting og tang. Hun skal flytte til en plass med hennes to sønner av alder 4 og 6 år og hun er bipolar 2 tillegg og hun tok kontakt med meg på en mandag og lurte hva jeg har til planer jeg sier har ikke noe planer og lurt på om jeg kun ta henne med ut pga hun har lyst på kinesisk mat og jeg sa ja det kan jeg ho kom hjem til meg og vi dro avgårde og spiste hadde det veldig koselig sammen kall det før en date?. Samme dag vi kommer hjem til meg så avslører hun har følelse før meg og det har jeg hatt lenge når det gjelder ho men ho skal flytte, er redd før å binde seg pga tidligare forhold men ho ville vi skal prøve på hvordan ting går og det har gått bra i det siste tiden når jeg var å besøkte hennes nye boplass + foreldrene hennes og sønnene hennes og tilbringe sammens med henne 4 dager og det var kjempefin og koselig dager det var ingen problemer med mellom meg og henne og ny uke kommer så gir hun meg blandet følelser via Facebook og telefon som hun er kald og var planlagt jeg skulle besøke henne nesten 4 uke etter jeg var der sist og som jeg fryktet hun ringer og slår opp pga avstand mellom meg og henne er før langt og det orket hun ikke men hun sender meg snap i ny og ne og hun har ikke sagt noe om vi to ikke kan gå tilbake der vi slapp når hun eventuelt kom hjem etter et år borte. Som sagt hun er bipolar om følelsesmessig kan slåes av pga sykdommen Jeg har støttet henne når hun trenger hjelp og vi har aldri kranglet annet vi kan prate sammen uten form før diskusjon Hun har ikke fortalt venneparet som vi kjenner om bruddet og lurer på hvor lenge skal jeg vente til hun tar ordentlig kontakt om hun vil komme tilbake til meg Og når det kommer til sex så var det hun som tok initiativet alle de gangene ikke jeg så etter bruddet hva burde jeg gjøre annet gå videre med livet takk Har kjent henne en del år og jeg vil ikke miste henne? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Bipolar type 2 betyr bare sorg og forvirring. Dette erfarer du nå allerede. De skal ikke skys som pesten men det krever mye... Sikker på at du er klar for det? Anonymous poster hash: 0e330...87b 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Paragrafer er din venn. Slik du skriver det sier du at det er greit å utnytte mennesker som ikke er fulle Bipolare er vanskelig å forholde seg til, det må da finnes andre fisk i sjøen? Ser ikke hvordan det kan være verdt det når du allerede nå opplever alt dette tullet fra hennes side. Anonymous poster hash: e5705...d34 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Høres ut som en vanskelig situasjon, fra sorg til ustabilitet med følelser. Burde kanskje ikke ta opp muligheten men vente til dette har roet seg ned / hun har blitt mer stabil på følelser? (Ettersom det jeg hare lest, for jeg inntrykk at hun kan være varm den ene dagen og kald ut av ingenting.) Lenke til kommentar
Svenhan87 Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 Hun vingler masse pga hun har nylig kuttet ut å ta medisin fordi hun mener emosjonelle følelsen hennes er borte og det mener hun ved å ikke bruke medisin som hjelper henne hun går også p-piller som kan gi depresjon. Hun flyttet til en plass på rundt 90 lokalbefolkningen som avhenger ferge eller hurtigbåt til nabokommunen som tar ca 2 timer fra og til og er ifra en plass som er tett og nært med fastlands forbindelse og dette hadde hun bestemt i år før jeg kom inni livet hennes at hun skal flytte og være der før et år. Skjønner ikke helt tankegangen hennes hva som er bra og flykte ifra problemet som hun allerede har uten å innse fakta og jeg har erfaringsmessig vært borti folk med bipolar men det er jo forutsetning vedkomne tar medisin og får hjelp Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg anbefaler sterkt at du øver på å formulere deg bedre og går igjennom det du selv skriver før du poster. Det gjør det mye lettere for de som ønsker å hjelpe og mindre forvirrende for oss som leser Høres ut for meg som du har "dodged a bullet" hvis jeg kan være så frekk å si det.. Ikke gjør livet ditt vanskeligere med å ta på et prosjekt som sikkert gjør livet ditt vanskeligere. Dette er KUN hva jeg personlig ville gjort.. Du må kjenne deg selv godt nok til å vite hva som er riktig for deg og ditt liv Life aint meant to be hard mochacho Anonymous poster hash: 85ab2...b68 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hun vingler masse pga hun har nylig kuttet ut å ta medisin fordi hun mener emosjonelle følelsen hennes er borte og det mener hun ved å ikke bruke medisin som hjelper henne hun går også p-piller som kan gi depresjon. Hun flyttet til en plass på rundt 90 lokalbefolkningen som avhenger ferge eller hurtigbåt til nabokommunen som tar ca 2 timer fra og til og er ifra en plass som er tett og nært med fastlands forbindelse og dette hadde hun bestemt i år før jeg kom inni livet hennes at hun skal flytte og være der før et år. Skjønner ikke helt tankegangen hennes hva som er bra og flykte ifra problemet som hun allerede har uten å innse fakta og jeg har erfaringsmessig vært borti folk med bipolar men det er jo forutsetning vedkomne tar medisin og får hjelp Hun har ikke lyst til å bli bedre. Hun er et sted nå hvor hun har overbevist seg selv om at hun fungerer uten medisinene sine, og det er absolutt ingenting du kan gjøre med dette. La henne gå dude, det er absolutt ingenting å redde her når hun ikke ser behovet for en forandring engang. Ikke sats på å overbevise henne heller, ALDRI gå inn i ett forhold med formålet om å forandre noen, what you see is what you get. Ærlig talt, hadde du orket 40-50 år til med dette tullet? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå