Mira Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Har en WD 80g ide133 HD i pc'en nå, men skal redigere lit film så jeg kjøpte en til. En barracuda 7200 120g s-ata disk. Går det fint å ha en s-ata disk og en ide ata disk? Med HK fulgte det et adapter fra ide til s-ata, må jeg bruke denne? Går det ANN å bruke denne? og i såfall hvordan? Bukker dypt for alle svar Endret 16. desember 2003 av Mira Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har du S-ATA kontroller på ditt kort? Hvis det er NF7-S 2.0 - så skal du ha det. Kjenner ikke til nf7-2 v2.0 kortet som du skriver du har i din signatur. Har i alle fall 2 IDE disker i min maskin og 1 s-ata disk på s-ata kontrolleren. Ikke noe problem. Det går å koble en IDE disk eller CD-ROM til en s-ata kontroller med en overgang, men så vidt jeg vet så er det ikke mulig omvendt. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 takker, fikk svar på det jeg trengte:) Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har en sata disk som os disk, og en vanlig IDE som lagringsdisk nå. Funker bra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå