Lektn Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Hei! Bilen min lager litt hylelyder når jeg starter den, og den er ganske tung på rattet ved oppstart. Har fått tips om å sjekke servooljen, men jeg klarer ikke å finne dette under panseret. Noen som vet hvor den ligger? Har googlet meg grønn og heftet som følger med bilen er meget lite informativt! Har en Suzuki ignis II 1.3 4x4 2006. Setter stor pris på hjelp!! Lenke til kommentar
joka Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 din bil har elektrisk servo... ingen olje Lenke til kommentar
Lektn Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Hm... okei ? Er det noe jeg kan gjøre for å få slutt på den hylingen og det tunge rattet? Har forresten akkurat skiftet dynamo og reim. Lenke til kommentar
joka Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 sjekk om dynamoreima er stram nok... scenario: dynamoreima slurer = dårlig lading = for lite strøm til din elektriske servo Lenke til kommentar
Lektn Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Reimen er stram nok... Har sjekket det...? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Kan være at dynamoen er veldig slitt da, og tung å dra rundt slik at den holder igjen reima. Prøv å se under panseret når du starter bilen å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå