torbjornhb Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Er det noen som vet om noen radiokanaler som sender PL? Bruker TunelnRadio, men det ikke ut til å fungere med en del britiske kanaler på grunn av rettigheter på tvers av landegrenser. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Bruker nå VPN+BBC-appen for å høre på 5 live, da jeg synes de har best kommentatorer, og det funker forsåvidt bra. Men litt knotete er det jo. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Bruker nå VPN+BBC-appen for å høre på 5 live, da jeg synes de har best kommentatorer, og det funker forsåvidt bra. Men litt knotete er det jo. Takk for svar . Er det mulig å få til dette med iPhone, eller må man bruke en nettleser på en pc? Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Jeg har det på telefonen(Android), men vil tro det skal funke på iphone og. Betaler for Nord VPN jeg da, men vil tro du kan finne en gratis løsning med litt prøving. BBC-appen regner jeg og med at finnes for iphone Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 23. august 2018 Forfatter Del Skrevet 23. august 2018 Jeg har det på telefonen(Android), men vil tro det skal funke på iphone og. Betaler for Nord VPN jeg da, men vil tro du kan finne en gratis løsning med litt prøving. BBC-appen regner jeg og med at finnes for iphone Tusen takk . Skal sjekke om jeg får til dette. Hadde vært fantastisk. Synes det er nesten mer moro å høre kampene på radio! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå