Gå til innhold

Er PC'en min for dårlig

TheMaister

Anbefalte innlegg

Folket på dette forumet ville vel fått bra karakterer på 2IKA og lignende. Men, stakkars dere, dere stryker i norsk. Ironi og generelt tullball er et fint virkemiddel for å få frem et poeng. Ikke sant? :p

Kanskje man bør skrive sånn i fremtiden:

"Du trenger en kjeeeeempedyr PC for å runne CS" *IRONI/SARKASME*

Kanskje dere henger med nå? *PUN*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du ska vera heldig for å få tak i deler som tilsammen koster 40 000,- nå for tia Amd Opreton 3,2+ x 2 eller p4 3,2 ee med 9800 skjermkort ++++ 3gb ram

Nåjaa.. satte sammen en grom-maskin til 34.198...

MEN den er helt grei med litt mer ram og et nytt grafikkort.. se dagens julekalender :) Kanskje litt FSB klokking også, hvis du har mulighet for det..

Lenke til kommentar

Spørsmålet er egentlig ikke hva ANDRE syns om PCen din, men hva du syns selv! PCen din er ganske grei den og vil kunne spille en del spill helt ok. Men det kommer helt ann på hva du bruker PCen til! Skal du spille HalfLife2 eller noe i den duren? Eller spiller du mest eldre spill som ikke krever det siste innen 3dkortteknologi?

Uansett ville nok som sagt 256MB til gjøre underverker for PCen din, dette er tilogmed merkbart i vanlig Windowsbruk og uunværlig for de fleste moderne spill.

Skal du sikre PCen din mot de siste spillene, kommer du nok ikke utenom et nytt grafikkkort i tillegg. Et radeon 9600 eller noe i den duren med 128MB gjør underverker.

Men husk at man aldri oppgraderer uten at det er nødvendig. Verdien og ytelsen på PCutstyr styrter raskt etter at man har brukt penger på det, og veldig kjipt å kjøpe "DEN" feite cpuen te dyre dommer hvis man ikke har bruk for det før om noen måneder, da prisen på den er halvvert....

brsseb

Lenke til kommentar
Du ska vera heldig for å få tak i deler som tilsammen koster 40 000,- nå for tia Amd Opreton 3,2+ x 2 eller p4 3,2 ee med 9800 skjermkort ++++ 3gb ram

Det finnes vel ikke Opteron 3,2+ (viss du ikke kjører 2x 1,6 da seff). Viss det var det du siktet til ....

Btw...liker avataren din Merlin ;)

Endret av ptv-
Lenke til kommentar

Enig med at det er direkte tragisk hvor liten forståelse enkelte har for ironi o.s.v. Men skal være enig i at det er vanskeligere og forstå ironi når det står som tekst, men et sted må da grensen gå. Såppas burde en forstå... (Yippi! Det rimte! "Men et sted må da grensen gå. Såppas burde en forstå..." Jeg føler for første gang i mitt liv at jeg får til noe! Ok, det var ironi... :p )

Lenke til kommentar
Enig med at det er direkte tragisk hvor liten forståelse enkelte har for ironi o.s.v. Men skal være enig i at det er vanskeligere og forstå ironi når det står som tekst, men et sted må da grensen gå. Såppas burde en forstå... (Yippi! Det rimte! "Men et sted må da grensen gå. Såppas burde en forstå..." Jeg føler for første gang i mitt liv at jeg får til noe! Ok, det var ironi... :p )

Akkurat. :yes:

Lenke til kommentar

Det finnes vel ikke Opteron 3,2+ (viss du ikke kjører 2x 1,6 da seff). Viss det var det du siktet til ....

Btw...liker avataren din Merlin ;)

hehe ser du har den samme. My avatar rocks!

Lenke til kommentar
Har du tenkt å spille må du opp i 40 000. Beklager, sånn er livet.

muahaha, dette må være det mest latterlige jeg har hørt fra en person på dette forumet noen gang. 40000! skjerp deg. Det finnes pcer fra 10000 og oppover som takler dagens spill fint. Ikke overdriv det hjelper ikke thread starter særlig.

God Jul forresten.

Greit nok at ironi er vanskelig å skjønne hvis det

er tekst. Men det som er latterlig er at du tar det seriøst.

Og til trådstarter.

Litt mer ram og ett nytt skjermkort hadde du fått enn

knall pc. 9600 xt som noen før har nevnt er bra.

Lenke til kommentar
hehe, tror denne tråden har sklidd ganske bra ut ;)

Topic:

Spørsmålet er vel heller, er _DU_ misfornøyd med pc'n din?

Ja, spørsmålet her er hva DU synes om maskinen din, hvis du synes den kjører spill bra, så er den bra nok, men et nytt grafikkort kunen vært tingen, kanskje litt ram også.

Men husk at ingen bryr seg, du er bare et sandkorn i et timeglass, og hvordan pcen din er, har ingen innvirkning på verdenssamfunnet. Så bare gå og dø! Du fortjener ikke noe mere! :no:

(Dette var et eksempel på sarkasme)

Lenke til kommentar
Ja, den suger hardt. Den er faktisk så elendig at jeg ville vurdert å kaste den i søpla med en gang, og du måtte ha gitt penger for at noen skulle ta den imot. Herregud, kjøp deg en ny pc til 20 000, dette er nødvendig for små word brev. Har du tenkt å spille må du opp i 40 000. Beklager, sånn er livet.  :no:

Problemet er at du ikke klare å framstille ditt inlegg på en ironisk måte. Så du må nok rote frem bøkene fra 3. klasse og starte å lese litt om ytring av ironi :p

Endret av |SeVen|
Lenke til kommentar
Ja, den suger hardt. Den er faktisk så elendig at jeg ville vurdert å kaste den i søpla med en gang, og du måtte ha gitt penger for at noen skulle ta den imot. Herregud, kjøp deg en ny pc til 20 000, dette er nødvendig for små word brev. Har du tenkt å spille må du opp i 40 000. Beklager, sånn er livet. :no:

Problemet med innlegget ditt er at humoren er totalt fraværende, og ironien står og gjemmer seg i skammekroken!

Lenke til kommentar
Ja, den suger hardt. Den er faktisk så elendig at jeg ville vurdert å kaste den i søpla med en gang, og du måtte ha gitt penger for at noen skulle ta den imot. Herregud, kjøp deg en ny pc til 20 000, dette er nødvendig for små word brev. Har du tenkt å spille må du opp i 40 000. Beklager, sånn er livet. :no:

hva i H. mener du med at man trenger en pc til 40K for å spille? :mad:

Klarer deg med en maskin til 12-14K for heftig spilling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...