Susielund Skrevet 23. august 2018 Forfatter Del Skrevet 23. august 2018 Lyd fra kanal digital ble veldig braLyd fra Samsung App og PC ble veldig bra (selv om den helvettes hakkinga på musikken enda ikke er bedre).Lyd fra PS4. Slo på sumo på ps4 og hadde på samme kanal som på tv. Kjørte YPAO og lagret Nå har jeg prøvd å reloade instillingene jeg satte på Canal digital, har også forsøkt å kjøre kalibreringen på nytt, men lyden fra PS4 blir mye dårligere en på TV.Det jeg gjør, er at jeg går inn på "ON SCREEN" velger setup - kjører YAPO - lagrer til scenen jeg har for PS4 - men lyd blir elendig. Er det ingen måte å få eksakt samme kvaliteten som jeg har på TV scenen på PS4 scenen? Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 (endret) Scene knappen for TV er når du skal bruke TV som kilde=Netflix og YouTube. Da blir lyden sendt til av 4, enten via HDMI eller optisk. BD knappen som går til hdmi 1 .... Ellers er det sånn at hdmi 1 brukes til Blu-ray spiller eller lignende, hdmi 2 til dekoder som du bruker til TV signaler...osv. Alt dette står i bruksanvisningen som du finner på Yamaha.no Endret 23. august 2018 av Kjell Winther Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Scene knappene er "huske" knapper. Du kan velge akkurat hva du vil de knappene skal "huske" - innganger og lydinstillinger. Når du har valgt noe som høres bra ut og en kilde - så holder du inne aktuell scene knapp en stund til du får bekreftelse. Du kan velge akkurat hva du vil. Du kan for eksempel ha samme kilde på to forskjellige knapper med forskjellige lydinstillinger. Men det er nok enklest å ha den kilden som står over knappen - selv om du kan endre teksten i displayet. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Nei, du trenger kun å kjøre YPAO en gang. Men test gjerne hva du liker best av Flat, Natural osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå