Lapette Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sorry for skrivefeilene i topicen, men det var ikke plass til så mange bokstaver... Outlook Express som jeg var så utrolig glad i ble oppdatert til Microsoft Outlook da jeg installerte OFFICE XP!! Jeg HATER det programmet, det bare lagger og har masse problemer med DHCP serveren... Hvordan kan jeg bytte tilbake uten å måtte installere officexp på nytt?? takk for svar Gledelig Jul Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Den overskriver ikke, Outlook skal ligge et sted enda den... Sannynligvis så er det Microsoft som har satt nye Outlook som ny standard etter installasjonen. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Oki, takk takk, men hvordan kan jeg sette tilbake denne standaren? For kommandoen MAILTO administreres for øyeblikket av MS outlook:( Edit: Fiksa problemet.. takk for posts Endret 16. desember 2003 av Lapette Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det pleier bare å være å starter express så spør den om den skal være standardleser. Hvis du ikke liker Outlook kan du bare fjerne den ved å velge avinstall og "redigere", husker ikke hva det heter på norsk og fjerne de delene i office du ikke vil ha. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 det var nettopp det jeg gjorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå