remerserr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 egentlig kunne skjermen ha vært større ( ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Men da hadde telefonen blitt litt større også, men det hadde jo ikke gjort så mye. Den er jo såpass liten at det ikke hadde gjort noe hvis den ble litt større for å få plass til større skjerm. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 mener da selvfølgelig mere skjerm i den eksisterende plassen (drømmen min) Lenke til kommentar
TPking Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ericsson Z600 er jo en feit lekkerbisken. Billig og bra. Hvis man har litt ekstra cash kan på jo selvfølgelig gå for Samsungs E700. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Sony Ericsson Z600 Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 lurer på en ting. hvordan blir bildene vis du tar bilde når telefonen er klappet sammen? blir de bra?? PS: z600 er shit treig!! tok bortimot et minutt før jeg kom inpå menyen. og det er treigt! men, det kan være at dt bare var den telefonen jeg prøvde. noen andre som har merket noe? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 lurer på en ting.hvordan blir bildene vis du tar bilde når telefonen er klappet sammen? blir de bra?? PS: z600 er shit treig!! tok bortimot et minutt før jeg kom inpå menyen. og det er treigt! men, det kan være at dt bare var den telefonen jeg prøvde. noen andre som har merket noe? Den var slik bare første gangen.Nå er den mye raskere enn min gammle Nokia 3510i.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har jeg sagt at du skal kutte ut ordet OG? Nei, altså, ifølge lærerne jeg hadde på skolen så skal det være: I jula skal jeg spise, shoppe, åpne gaver, OG drikke. Jeg har ikke sagt at du skal droppe OG. Fjott Jeg må si meg enig med Bassmania,"og" skal være der for og "binde" sammen noe,f. eks melk OG brød,og da blir det ikke noe hvits i og sette en komma der.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har jeg sagt at du skal kutte ut ordet OG? Nei, altså, ifølge lærerne jeg hadde på skolen så skal det være: I jula skal jeg spise, shoppe, åpne gaver, OG drikke. Jeg har ikke sagt at du skal droppe OG. Fjott Jeg må si meg enig med Bassmania,"og" skal være der for og "binde" sammen noe,f. eks melk OG brød,og da blir det ikke noe hvits i og sette en komma der.. For fæn da! Sa jeg at "og" skulle kuttes ut? NEI! Få det inn i skallen da. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 For fæn da! Sa jeg at "og" skulle kuttes ut? NEI! Få det inn i skallen da. ahhaha, og du sier at jeg blir fort sur!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHA. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Vel, det måtte litt til for at jeg ble det, men bare noen sier noe til deg så er du rød som nesa til rudolf. Og når folk ikke klarer å lese hva jeg skriver og bare overser det så er det jammen meg påtide å reagere litt. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 PS: z600 er shit treig!! tok bortimot et minutt før jeg kom inpå menyen. og det er treigt! men, det kan være at dt bare var den telefonen jeg prøvde. noen andre som har merket noe? Min er ikke no spesielt treig. Har i allefall ikke merket noe til det... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 For fæn da! Sa jeg at "og" skulle kuttes ut? NEI! Få det inn i skallen da. går litt fort i svingene nå.. ok, den jeg prævde var veldig treg. hvordan er kameraet på den? noen som vet? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 syns egentlig ikke noe særlig om klapptelefoner, utenom e700 og LG 7100, de er drit fine Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 liker klapp telfoner.. men liker vanlige bedre egentlig. vis du vil ha design så kjøper du en klapp telfon. det er jo bedre design på de. men de pleier å være så dyre! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Vel, det måtte litt til for at jeg ble det, men bare noen sier noe til deg så er du rød som nesa til rudolf. Og når folk ikke klarer å lese hva jeg skriver og bare overser det så er det jammen meg påtide å reagere litt. Men seriøst? har skolen din lært deg at du skal ha komma foran "og" i en oppramsing? EDIT: hmm kanskje er det jeg som bør klage på skolen min? Endret 17. desember 2003 av So Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Vel, det måtte litt til for at jeg ble det, men bare noen sier noe til deg så er du rød som nesa til rudolf. Og når folk ikke klarer å lese hva jeg skriver og bare overser det så er det jammen meg påtide å reagere litt. Men seriøst? har skolen din lært deg at du skal ha komma foran "og" i en oppramsing? Kan vi bli ferdig med dette nå eller? Jeg orker ikke at dere barn skal sladre til moderator så jeg kan få flere anmerkninger. Ja, jeg lærte det på skolene jeg gikk på. Håper du er fornøyd med det svaret. Lenke til kommentar
sesoon Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Dere som har Z600 allerede, hvor har dere kjøpt telefonen og hva er deres intrykk av mobilen hitill? Nettbutkkene får den ikke inn før i januar. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Dere som har Z600 allerede, hvor har dere kjøpt telefonen og hva er deres intrykk av mobilen hitill? Nettbutkkene får den ikke inn før i januar. kjøpte min på oslo telecom i bogstadveien. De har ingen igjen. Vet ikke om noen som har den på lager. Trur de venter den i januar/fabruar. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg kjøpte min z600 på komplett.no men de er tomme nå.Har sett mange butikker i Oslo som har den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå