Stefannn Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Bremsecaliperen på gokarten min funker ikke, gir ingen reaksjon når man tråkker... Da lurte jeg på hvor man får kjøpt en ny? Og hvordan man får montert det? Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Han mener å lufte bremsene, altså få ut gasser som måtte være i bremsesystemet. Gasser kan komprimeres i motsetning til væske og kan dermed medføre bremsesvikt. 1 Lenke til kommentar
Stefannn Skrevet 22. august 2018 Forfatter Del Skrevet 22. august 2018 Bremsene er bare søppel egt, skal bytte... Ideer? Billig plass å kjøpe nytt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Finnes veeldig mange forsjellige typer gocart og varianter av bremser til disse. Har du noe navn på din gocart? eventuelt bilder av bremsesystemet? Lenke til kommentar
Stefannn Skrevet 24. august 2018 Forfatter Del Skrevet 24. august 2018 Usikker på navn men Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Ser ut som noe standard bremser fra en ATV eller lignende. Hvordan ser klossene ut? skiven så jo ok ut.Og har du prøvd å lufte dem? Er det luft i slangene fungerer ikke bremsene. Lenke til kommentar
Stefannn Skrevet 25. august 2018 Forfatter Del Skrevet 25. august 2018 Prøvde å lufte dem og pusse dem, fort sagt saken er søppel, skal prøve med en scooter bremse, får håpe det funker... Viss ikke så vet ikke jeg helt, tenker å lage noe håndbrekk eller noe lignende men vet ikke helt hvordan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå