Nastyfisk Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Hei,Jeg har googlet og sjekket de plassene jeg kjenner til, men finner ikke noe særlig informasjon på det jeg ønsker - derfor søker jeg help her Jeg har en datapult med en skjerm og en stasjonær pc som står ca 5 meter vekke og bak en vegg.Denne ønske jeg å bruke som en vanlig pc trådøst.Jeg har funnet noen trådløse HDMI sendere som jeg kan bruke, men finner lite når det kommer til trådløs USB 2.0 hub. Trådløs lyd kan også være å foretrekke.Er det noen som har noen gode ideer som kan hjelpe meg med mitt prosjekt? Lenke til kommentar
Nastyfisk Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Ser ut for at jeg har funnet en løsning for lyd og bilde via denne: https://www.proshop.no/Repeater-og-Transceiver/IOGEAR-Wireless-3D-Digital-Kit-GW3DHDKIT/2333065?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Men er det noen som har forslag til hvordan bruke noe trådløst USB utstyr fra ca 5 m vekke? Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Det jeg ønsker er en trådløs sender som kan kobles til min tv for å sende lyd til en SONY MDR 1000X trådløs hodetelefon. Jeg lurer også på om det er noe å gjøre med at den slår seg av etter å ha stått på en stund. Jeg trenger enten lengere på-tid, eller helst at den overhodet ikke slår seg selv av. Så får den bare lade seg ut hvis jeg glemmer å slå den av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå