Mazeking Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Hei, Er det noen som har peiling på om det finnes TV er som kan brukes som monitor. De jeg har testet til nå har kun 60 hz inn. Selv sitter jeg på en eldre UEc8700 som har en egen «pc inngang». Det står null og niks på nett og i dokumentasjon om hva denne støtter via pc inngangen. Jeg vet at det kom en skjerm nå på E3 i sommer som støttet freesync eller hva det nå var men denne blir sikkert grisedyr. Det jeg er på utkikk etter er gjerne litt eldre skjermer som det er mulig å få tak i på finn.no eller andre steder som faktisk støtter120 hz via hdmi/dvi. Så vidt jeg skjønner så er dvi bedre egnet til 120 hz enn hdmi? Correct me if I’m wrong. Det finnes også industrimonitorer som brukes som «reklameskilt» i kiosker bensinstasjoner og lignede. Detter er business produkter til en helt annen pris og med en helt annen kvalitet en vanlige TV’er. Har forsøkt å søke etter dette på bruktmarkedet men finner null og bils. Hva er den norske betegnelsen på slike industriskjermer? Når det gjelder oppløsning så klarer jeg meg godt mef 1080p. Man skal jo ha rimelig avsindig hardware for å klare 4K på 120 Hz. Når det gjelder industriskjermene og eldre TV’er så burde det jo være mulig å spore opp noe som støtter 120hz så lenge oppløsningen er kun er 1080p Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Hvorfor skulle reklameskilt ha støttet 120hz? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Det heter Public Display, og jeg tror du vil slite stort med å finne noen som støtter 120Hz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå